• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Finesse
    panzermensch skrev 2009-08-18 13:41:05 följande:
    längst ner itll höger finns chatt på facebook, om du addar mig som vän kan du skriva till mig där vad du önskar för gåva! så fixar jag en!
    så nu
  • DeniZeus

Varför ni inte kan ta emot vissa gåvor är för att man bara kan ge en gåva/dag/person. Och man tror att man får en fast den försvinner när man klickar. 

Så inga försvinner :)
  • Finesse
    Moltan skrev 2009-08-18 14:22:21 följande:
    Varför ni inte kan ta emot vissa gåvor är för att man bara kan ge en gåva/dag/person. Och man tror att man får en fast den försvinner när man klickar.  Så inga försvinner :)
    men ändå kan man ju inte skicka till nån annan!

det borde stå att man bara kan skicka till en per dag isf!
  • DeniZeus

Jo det har du rätt i. Men jag o min kompis har suttit och testat alla möjliga saker & hur än vi gör så är det en per person. 

Skicka går jättebra men att ta emot är svårare. =)
    Jag har för mig att det stod någonstans. Att det var en gåva per dag. Dock minns jag inte vart. 
  • Finesse
    Moltan skrev 2009-08-18 14:46:52 följande:
    Jo det har du rätt i. Men jag o min kompis har suttit och testat alla möjliga saker & hur än vi gör så är det en per person.  Skicka går jättebra men att ta emot är svårare. =) Jag har för mig att det stod någonstans. Att det var en gåva per dag. Dock minns jag inte vart. 
    ok.. va tråkigt..
  • DeniZeus
    Finesse skrev 2009-08-18 16:30:47 följande:
    ok.. va tråkigt..
    Det är nog det som är meningen. Att det ska ta tid. Det är riktigt frustrerande då man vill ha allt på en gång. 
    Själv sitter jag o talar om för mina vänner vad jag vill ha. Less på att alla skickar samma djur :) 
  • Loup Garou
    Finesse skrev 2009-08-18 13:33:40 följande:
    det är väldigt många av mina gåvor som jag aldrig får.. jag trycker accept.. men sen kommer dom aldrig upp.. varför?
    Så är det för mig med *grrrr*
    Liam vår sötnöt ~2009-07-14~ 10 dagar innan beräknat
  • MillaGirly

kul tråd... är också fast i FV, likaså min sambo och sonen hänger med på ett hörn och är avis att han inte får ha en egen farm :)

• DeniZeus
    Loup Garou skrev 2009-08-18 17:39:52 följande:
    Så är det för mig med *grrrr*
    Skrev det nyss, det beror på att man bara kan ta emot/skicka en gåva per dag per person. 
Svar på tråden FarmWille - FB