• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Lortdocka

Nu har jag addat ett par av er
    Men jag behöver så klart fler grannar!!! Så adda mig!!!

. : Imorgon är en dag med nya möjligheter : .
  • Missimo84

Kort fråga bara, är jag den enda som har en spökgranne?
    Jag har en granne i level 19, som inte har ngt namn och som jag inte kan besöka. Finns heller ingen bild, men likväl så kan jag skicka gåvor till denne mystiska person... VAd är det för något?

Adda gärna mig förresten som granne  [email protected]
    (Är skötsam och skickar över lite gåvor varje dag)

• kitiara

Hej allihopa. Jag är precis som ni fast i spelet (level 17 just nu) :) Jag har en mysko granne som finns som person, men jag kan inte gå in och titta på hans farm. konstigt tycker jag.

adda mig gärna som granne: kitiara@telia.com glöm inte att skriva att det är för farmville då jag spelar annat oxå (så blir det när man är arbetslös).

• Monster Mamma
    Missimo84 skrev 2009-08-19 14:47:41 följande:
    [citat]
    Kort fråga bara, är jag den enda som har en spökgranne?Jag har en granne i level 19, som inte har ngt namn och som jag inte kan besöka. Finns heller ingen bild, men likväl så kan jag skicka gåvor till denne mystiska person... VAd är det för något?Adda gärna mig förresten som granne  
  • Monster Mamma
    Missimo84 skrev 2009-08-19 14:47:41 följande:
    [citat]
    Kort fråga bara, är jag den enda som har en spökgranne?Jag har en granne i level 19, som inte har ngt namn och som jag inte kan besöka. Finns heller ingen bild, men likväl så kan jag skicka gåvor till denne mystiska person... VAd är det för något?Adda gärna mig förresten som granne  
  • Monster Mamma

WTF?

Jaja, knepigt.

Tänkte säga till Missimo84 att du inte kommer fram när man söker på din mail. =D

• Ekrlsn

Så kallade "spökgrannar" får man när en granne tar bort applikationen eller avslutar sitt konto. Det kräver ett antal knapptryck på ta bort för att det ska fungera :)

• Missimo84
    Monster Mamma skrev 2009-08-19 14:59:31 följande:
    WTF?Jaja, knepigt.Tänkte säga till Missimo84 att du inte kommer fram när man söker på din mail. =D
    hm.. skumt, ge mig din mail så addar jag dig
  • Missimo84
    Ekrlsn skrev 2009-08-19 16:46:44 följande:
    Så kallade "spökgrannar" får man när en granne tar bort applikationen eller avslutar sitt konto. Det kräver ett antal knapptryck på ta bort för att det ska fungera :)
    Aha, då förstår jag... Fast undrar vem det var från början *skäms*
  • Ekrlsn
    Missimo84 skrev 2009-08-19 16:59:48 följande:
    Aha, då förstår jag... Fast undrar vem det var från början *skäms*
    hehe ja någon som du har glömt
Svar på tråden FarmWille - FB