• Svar på tråden FarmWille - FB
  • DeniZeus

Till hur många personer får man ge gåvor? Finns det någon gräns? 

Ser att dom flesta ligger rätt långt upp i spelet. Själv ligger jag bara på level 8 än. :) Vet inte vad jag gör för fel. Har ni några tips?
  • Kreativ

hej hej.. råkade få syn på denna tråd o slänger in en fråga..

Vad är fotofunktionen till för?

Melvin 060609, Ida 080426
  • Lortdocka
    Kreativ skrev 2009-08-19 17:47:23 följande:
    hej hej.. råkade få syn på denna tråd o slänger in en fråga.. Vad är fotofunktionen till för?
    Vad är fotofunktionen till för irl?? hi hi... kunde inte låta bli att skoja lite...
    Den är till för att man ska fotografera varandras farmar för skojs skull, och så får man "ribbons" efter många foton på olika farmar
    . : Imorgon är en dag med nya möjligheter : .
  • Ekrlsn
    Moltan skrev 2009-08-19 17:38:37 följande:
    Till hur många personer får man ge gåvor? Finns det någon gräns?  Ser att dom flesta ligger rätt långt upp i spelet. Själv ligger jag bara på level 8 än. :) Vet inte vad jag gör för fel. Har ni några tips?
    9 tror jag e gränsen
  • vita stenen

Åh, fler än jag som är helt besatta. Behöver oxå fler grannar. Addar några av er, är det ok?

• Lortdocka
    vita stenen skrev 2009-08-19 18:26:00 följande:
    Åh, fler än jag som är helt besatta. Behöver oxå fler grannar. Addar några av er, är det ok?
    ADDA MIG!!!

Jessica Karlsson, 0733121031@euromail.se

. : Imorgon är en dag med nya möjligheter : .
  • Ekrlsn

vita stenen skrev 2009-08-19 18:26:00 följande:

adda på xqin@live.se
  • Monster Mamma
    Moltan skrev 2009-08-19 17:38:37 följande:
    Till hur många personer får man ge gåvor? Finns det någon gräns? 

Ser att dom flesta ligger rätt långt upp i spelet. Själv ligger jag bara på level 8 än. :) Vet inte vad jag gör för fel. Har ni några tips?
    Det är 20 gåvor/granne förfrågningar om dagen som gäller. =)
Svar på tråden FarmWille - FB