Inlägg från: Nallebjörnis |Visa alla inlägg
  • Nallebjörnis

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Hanniz84 skrev 2009-08-18 20:28:30 följande:
    jag kan nog när som nästa vecka... ska m Isa till HS på månd 10.30, men ledig efter dt..tisdag ska jag till läkaren, så blir svårt att hinna med ngt för mej.. men passar ju bra om ändå 08mars inte kan just den dagen heller...men annars så
    födde du på HS?
  • Nallebjörnis

Hemma efter en olidlig dag.. har super ont.. *suck*
    nu snart ska ja iväg till naprapaten... hoppas han kan hjälpa mig.. min läkare som rekommendera just han!

Hanniz84 skrev 2009-08-19 06:02:06 följande:
    jättenöjd!dom va verkligen super där!.. är så himla nöjd m båda dom BM jag hade
    oki.. vi väljer på det och Sös
  • Nallebjörnis

Jag har inte ont längre!!!{#lang_emotions_laughing}
    Föehoppningsvis kan det förbli så resten av graviditeten men man kanske måste gå tillbaka om 1 mån om man får ont igen.. och gå typ 1 gång i mån.. men ja ska fortsätta jobbar halvtid och ta det lungt så ja inte får ont igen!

• Nallebjörnis
    Cissi nu är det dax skrev 2009-08-22 20:06:52 följande:
    Nallebjörnis - dagar du kan är alltså tors och fre? Av dom kan jag fre. Annars även mån. Hur ser det ut för er andra?
    ja precis..
    på mån skaja hjälpa svägerskan med Märtis.. min guddotter.. på tis ska ja till en kompis sen äta kräftor och på ons ska ja till BM
  • Nallebjörnis
    Cissi nu är det dax skrev 2009-08-22 21:06:35 följande:
    Nallebjörnis - kan du före eller efter bm på ons? Skulle ju ge någon mer dag att spela på Som sagt; ni andra?
    före blir nog lite taigt... ja slutar väl vid 11 hemma vid 12.. ska vara hos BM 1630... så efter isåfall..
  • Nallebjörnis
    Flakey skrev 2009-08-23 21:34:34 följande:
    Hej tjejer!Jag hänger gärna på här om jag får? Är nyinflyttad i Haninge och fick mitt första barn 28 juli iår, en liten pojke. Vore ju toppen att lära känna fler mammor i området Kram
    Välkommen och Grattis!!
Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!