Inlägg från: Nallebjörnis |Visa alla inlägg
  • Nallebjörnis

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Flakey skrev 2009-09-07 21:33:49 följande:
    Gissade kille Vad tror du själv? Har du testat Kinesiska Kalendern? På mig stämde den!
    ja tror kille.. alla andra åxå typ... i mi nnärhet.. så komemr det en tjej så kommer folk bli super förvånade!
    tjej är det i kalendern...
  • Nallebjörnis
    Cissi nu är det dax skrev 2009-09-09 20:15:19 följande:
    Vi håller oss nog hemma, om inte läget förändras här hemma. Var inne på akuten med Albin natten till tis, efter en feber-kramp. Nån som varit med om det? Sjukt läskigt. Jag kände inte igen mitt eget barn! Fick ingen kontakt och kunde inte göra nånting, eftersom jag inte visste vad det var...Igår sköt febern i höjden efter ytterligare en feber-kramp (41,6) men den sjönk rätt snabbt som tur var så vi åkte aldrig igen.Idag har han fått Alvdon och Ipren var tredje timme så febern inte går upp. Den ska helst inte vara högre än 38,5 efter såna kramper. Den har varit lite högre nu på kvällen så det blir väl ytterligare en natt av att gå upp en gång i timmen och kolla tempen och eventuellt ge medicin... Har inte varit helt pigg idag...Nu har Sebastian fått lite feber ikväll... Hoppas detta bara försvinner snart!!
    usch då... hoppas han mår bättre snart! tänker på er! kram
  • Nallebjörnis

Hej tjejer.. ida går ja in i v 29... oj vad tiden går fort...
    och fick ett glädjande besked ida åxå... FK ringde och sa att min 50% sjukskrivning hade blivit beviljad så jag är super glad! nu kan man sova på nätterna igen... men allt man läst och hört så vet man ju aldrig jue...

• Nallebjörnis
    4blommor skrev 2009-09-17 11:50:16 följande:
    Vad underbart!!! Grattis till ny gravvecka o 50%-sjukskrivningen =)
    ja el hur!
    tack tack!
    en fråga till er tjejer som fött redan..
    när ja är ute och går och så så typ ilar det ner iblygbenet.. vad är det? är det farligt? vad ska man göra?
  • Nallebjörnis
    Hanniz84 skrev 2009-09-17 18:28:08 följande:
    farligt är det inte...o går väl inte att göra så mkt åt... du får stanna upp o vila om det blir för obehagligt, själv gick jag på för det mesta o det brukade släppa under tiden lr när jag kom hem...det va sällan det blev värre allafall..
    oki tack för hjälpen!
    denimbee skrev 2009-09-17 19:25:43 följande:
    en liten fråga till alla er gravida....går ni till MVC här i handen? Och hur är det med BVC?? Vad har ni för erfarenheter, är de bra?
    jag går i älta!
    4blommor skrev 2009-09-17 19:27:58 följande:
    ehm.. åh, det där har jag titt som tätt.. Gå o ta ett urinprov... kanske har en liten u-infektion....
    tack tack!
Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!