Inlägg från: Nallebjörnis |Visa alla inlägg
  • Nallebjörnis

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Cissi nu är det dax skrev 2009-08-30 20:36:04 följande:
    08mars - det var Sebastian som ramlade och det gick bra. En bekant till oss undrade en gång ifall han verkligen känner smärta Det ska mycket till för att han ska bli påverkad. Även nu när han ramlade ner för klätterställningen så grät han nog inte i mer än 10 sek, sen var det bra.Kände mig som en mindre bra mamma dock, eftersom jag inte såg vad som hände. Höll på att trösta en övertrött Albin... Men det händer väl den bästa, I hope Vilka dagar pratar vi om nu? Nån kunde inte mån, jag kan inte tis, nån kunde inte ons... Tors, funkar det? Jag kan även fre.
    både tors och fre funkar nog för mig...
  • Nallebjörnis
    maammas skrev 2009-09-03 15:05:15 följande:
    Hej!Jag vet inte om jag passar in här riktigt men jag heter Michaela, är 22 år, ska flytta till Haninge (Vendelsö) nu i höst. Jag har en son som fyller snart 4 år och så väntar jag tvillingar, bf 6 februari. De flesta här har nog redan fått sina bebisar men jag tänkte att jag skriver ett litet inlägg i alla fall för jag skulle så gärna vilka lära känna nya vänner i Haninge då det är en helt ny kommun för mig.
    det är ju en tråd för folk som har ett barn redan och väntar ett till.. så du är så välkommen så...!!
    ja är väl den enda som inte har barn innan men har BF 7 dec..
  • Nallebjörnis
    maammas skrev 2009-09-03 19:26:09 följande:
    Tack å mycket! Vad roligt att det är en till som väntar på sin lilla bebis! Grattis till bebisen i magen! Det ska verkligen bli spännande (och lite leskigt) att flytta till Haninge eftersom jag inte är där ifrån. Jag kommer verkligen att behöva lära känna området och förhoppningsvis folk som bor där.Vart i Haninge bor du någonstans?Jag följer gärna med om ni ska träffas någon gång!
    Ingen orsak.. ja tvinga mig in i tråden.. fick vara med ändå.. *hihi* men det är ju egentligen en tråd för dig jue.. *hihi*
    vart bor du nu då?
    ja har bott här i 2 år nu.. bor i brandbergen...
    ja det vore ju skoj jue!
  • Nallebjörnis
    maammas skrev 2009-09-03 19:39:52 följande:
    Nu bor jag i Älta så det är inte så långt bort. Jag kommer att flytta till Vendelsö men inte så långt bort från Brandbergen (jag kommer att bo på den "sidan" av Vendelsö som nästan gränsar mot Brandbergen. Hur trivs du i Haninge?
    ja bodde i Älta innna ja flytta hit kan man säga... 3 mån i tyresö innan...
    jaha oki.. trevligt.. läste i din blogg att du skulle flytta till en 4:a på 104 kvm.. vart ligger dom.. *nyf*
    jo jag trivs super..
  • Nallebjörnis
    maammas skrev 2009-09-03 21:44:34 följande:
    Nej jag vet inte heller vad de är för kön men jag vill väldigt gärna veta denna gång (jag ville inte veta när jag väntade min son). Jag ska på rutin ul om en vecka och hoppas att jag kommer att få veta då. Jag är så nyfiken!
    oki trevligt.. vad tror du att det är då?
    kanske har msn? om du vill prata där ist..
Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!