Han röker hasch varje dag :S
Min sons pappa röker hasch varje dag. Flera gånger om dagen.
De värsta är att han blir "normal" då. Han har troligtvis adhd men har inte gjort utredning. Vi har aldrig kunnat åka o handla eller liknande på ett normalt sätt. Vi har alltid fått sprungit in i affären o tagit de vi ska ha o fort ut. Nu kan vi handla i lungn o ro utan att han ska börja gnälla o få panik så fort jag säger ordet affär. Likadant med släkmiddag, han har aldrig klarat av de. Men nu går de finfint!
Känner mig DUM som tycker de är "okej" att han röker. Känner mig DUM som "tillåter" han att göra de. Känner mig DUM som låter han vara nära vårt barn när han rökt.
Men han har blivit en sådan bättre person och vår familj har de så mycket bättre när han gör det. De gråter jag mycket för. Han mådde så dåligt förut och har alltid gjort. Nu mår han bra. Vi kan göra familje saker vilket han aldrig kunnat varit med på förut. Saker som att åka på semester hade förut varit omöjligt och jag har alltid fått åka själv.
Vill hans ksa på adhd utredning men då måste man vara drogfri och de kommer han inte bli. För inget funkar då. Vilken skit de är. Vilken dum och skruvad situation det är.
Jag är emot allt sådant. men min älskade gör det varje dag och jag låter han vara med vårt barn. Vi ska kanske även ha ett tillbarn om de är så som vi tror att de finns en liten i min magen.
Men jag gråter, för jag vill han ska sluta, men då kommer inget funger. Han kan inte ta ansvar, men nu klara han de.
Han har aldrig jobbat vi lever på min lön, o han har inte klarat av att hjälpa till hemma. Men nu går de, han hjälper till massor.