• Bette

ÄD på KS Huddinge Del 5

Hej på er,

Startar om tråden då den gick ut den 9 augusti. Hoppas att alla har det superbra.

BF 6/12, det blir en pojke.
  • Svar på tråden ÄD på KS Huddinge Del 5
  • AnkieG

Amelie S: Grattis, visst är det än härlig känsla när man får bekräftat att det verkligen finns något där inne.

Bette: va skönt att vara ledig redan nu, jag jobbar i 6 veckor till om allt går bra, mår ju kanonbra just nu iaf och sen tar jag semester och kompledigt innan jag börjar med mina föräldradagar i Januari någon gång.

Coulis: Passa på att göra saker, är nu i vecka 31 och det börjar bli lite småjobbigt med vissa saker såsom ta på sig skorna haha...

Emmylou: låter som om ni har det underbart.

Ha en trevlig helg!

• AmelieS

Hoppas helgen varit bra. Jag har tagit det ganska lugnt, sovit mycket och så mår jag illa nästan hela tiden.

Pricken, det låter skönt med lediga dagar. Det verkar som du tar vara på dem med att vila, läsa och träffa vänner. Snart får du träffa din bebis. När har du BF?

Bette, skönt med ledighet för dig nu. Hoppas det går bra på ultraljudet.

Estra, vi fick frysbrevet inom en vecka ca. Våra embryon frystes ner samma dag som första insättningen.

Kramar till alla!

• Pricken76

Då var det måndag igen!

Amelie: Vad segt med ditt illamående. Hoppas det försvinner snart.
    Du har helt rätt! Jag verkligen njuter av livet just nu. Bf 1/11. Så nu är det bara 3 veckor kvar, pirrrr. Folk runt omkring mig börjar bli lagom nervösa, så fort jag/vi inte svarar i telefon tror de att vi är på förlossningen

Har mina vanliga sammandragningar men inget mer. Så här är det lugna gatan, får gärna vara det hela denna vecka, sedan är det fritt fram

• Bette

Vi monterade ihop spjälsängen igår och det var jättelätt faktiskt. Köpte den på babyproffsen. Var på Ikea och köpte lite förvaringslådor till en möbel som vi har ställt i barnrummet.

Bette

• Emmylou

Hej allihop!

I dag har vi har varit på en lång, skön promenad. Adam sover där ute i vagnen nerbäddad i sin gosiga åkpåse. Blir sugen på att krypa ner bredvid

Att vara mamma är det bästa som finns! Ni har underbart liv som väntar runt hörnet!

Ha det gott & sköt om er.

• Emmylou

Hej allihop!

I dag har vi har varit på en lång, skön promenad. Adam sover där ute i vagnen nerbäddad i sin gosiga åkpåse. Blir sugen på att krypa ner bredvid

Att vara mamma är det bästa som finns! Ni har underbart liv som väntar runt hörnet!

Ha det gott & sköt om er.

• Bette
    Emmylou skrev 2009-10-13 14:37:15 följande:
    Hej allihop! I dag har vi har varit på en lång, skön promenad. Adam sover där ute i vagnen nerbäddad i sin gosiga åkpåse. Blir sugen på att krypa ner bredvid Att vara mamma är det bästa som finns! Ni har underbart liv som väntar runt hörnet! Ha det gott & sköt om er.
    Hur skall du göra inför vintern som kommer, vad kommer du att ha i vagnen?

Bette
  • plupp06

Vågar knappt säga det så jag viskar att jag har testat i smyg 5 dagar innan testdatum och jag fick 2 st streck på stickan. Vågar inte riktigt tro på detta förens jag tar det riktiga testet på lördag. Vet att vi diskuterat det förut att detta är en riktig tur tråd...

• NKmamma

Det är riktigt kul att följa er här. Estra det låter ju alldeles fantastiskt Ska läsa här igen på lördag-är så spännande.

Svar på tråden ÄD på KS Huddinge Del 5