Hur onanerar ni? (tjejer)
Hur onanerar ni? Med fingrarna, vibrator, dildo etc? Stimulerar ni enbart klitoris eller för ni även in fingrar eller annat i er?
Hur onanerar ni? Med fingrarna, vibrator, dildo etc? Stimulerar ni enbart klitoris eller för ni även in fingrar eller annat i er?
Anonym (Ingen småtjej) skrev 2009-09-15 11:32:56 följande:
Anonym (Ingen småtjej) skrev 2009-09-15 11:32:56 följande:
Hm ja. Det blir fram med ägget och en rejäl skruvmejsel (handtaget dvs ;)
Det går med enbart fingrar med, och om jag är riktigt sugen går det på bara 15-30 sekunder från första nudd..
Med killar vill jag bara komma med dem i och i missionären med gnugg.
Jag använder fotast fingrar med mycket saliv och bara pillar på klittan.
Men gnider mig också mot soffans armstöd ibland, det blir bra motstånd, man juckar liksom fram o tillbaks.
Eller duschen, speciellt om man har munstycke som man kan ställa in hårdheten på strålen, mmmmm..
Ett annat tips om man har dildo är att tejpa dubbelhäftande tejp på undersidan, fästa den mot ett hård underlag, sen är dildon färdig att ridas. Även typ mot en vägg om man vill ha mer bakifrån. ;)
Jag tröttnar snabbt när jag ska pilla på mig själv med bara fingrarna Men kommer inom en minut med mr rabbit
Och min sambo kan med pilla mig till orgasm snabbt, men jag kan inte själv:-P Men det gör absolut inget! Jag kommer alltid när jag har sex, men då måste min sambo vara långt in och liksom gnida sig emot mig, går endast i missionären. Sen är hans fingrar i mig och hans ivriga tunga slickandes det bästa som finns!
Hörde ett tips om att man kan fylla en tom deoflaska med olivolja och sen köra med rollern över klitoris Kanske värt att testa för det låter mysigt:)
Jag onanerar med mr rabbit eller duschstrålen. Fingra funkar inte för mig alls.
Även under sex får min rabbit vara med om jag ska komma. :D
Olivolja luktar illa kan jag säga men de finns ju andra =)
Anonym (Missan) skrev 2009-09-15 13:37:16 följande:
Privat privat privat !! *SMILE* ! Men kul tråd...