• Anonym

Hur onanerar ni? (tjejer)

Hur onanerar ni? Med fingrarna, vibrator, dildo etc? Stimulerar ni enbart klitoris eller för ni även in fingrar eller annat i er?

• Svar på tråden Hur onanerar ni? (tjejer)
  • Anonym

Yeah!!!!! Efter att ha kollat denna tråden lite (skrev förra inlägget) så bestämde jag mig för att nu ska jag fan komma alltså!! Tog min kära vibrator och OH MY GOOOOOOOOD!! *Det Kändes sjukt. har aldrig kommit förr.. Har gett upp när det kittlat för mycket.. hehe.. men kommer man över kittlet så jävlar =D kändes i hela kroppen och nu har jag blivit beroende av onani ;) Älskar känslan när hela kroppen domnar av och huvudet håller på att sprängas ;) Har kommit ca 5 ggr/ dag nu. haha

• Anonym (fortsätt Ändå)
    Anonym skrev 2009-08-16 17:45:07 följande:
    onanerar typ aldrig. Min klitoris blir så överstimulerad om man bara nuddar den, så det är inte skönt! Bara kittlas ;) Ganska jobbigt faktiskt.. Skulle gärna oxå kunna nå den sjunde himlen!
    Så kännde jag med innan jag fortssatte trots att det kittlades och var lite obekvämmt men jag fortsatte smeka snabbt när jag kände så och då fick ja min första orgasm 18 år gammal :S..med min första dildo...
  • Anonym (fortsätt Ändå)
    Anonym skrev 2009-08-18 19:59:02 följande:
    Yeah!!!!! Efter att ha kollat denna tråden lite (skrev förra inlägget) så bestämde jag mig för att nu ska jag fan komma alltså!! Tog min kära vibrator och OH MY GOOOOOOOOD!! *Det Kändes sjukt. har aldrig kommit förr.. Har gett upp när det kittlat för mycket.. hehe.. men kommer man över kittlet så jävlar =D kändes i hela kroppen och nu har jag blivit beroende av onani ;) Älskar känslan när hela kroppen domnar av och huvudet håller på att sprängas ;) Har kommit ca 5 ggr/ dag nu. haha
    jag var 18år när ja kom första gången ja gav inte upp heller fortsatte fast de kittlades osen bara pang så blev ja me beroende skulle onanera så fort jag var ensam.. ojojoj vad det e häärligt
  • Anonym (fingrar)

Anonym (komnurå) skrev 2009-08-13 16:16:00 följande:

undrar lite över er som onanerar med bara fingrar hur fort det går för er. har ju försökt ett antal ggr att onanera med bara fingrar. skulle ju underlätta vid sex om man kunde tilfredställa sig själv under tiden med. Men har alltid så bråttom så jag ger upp efter bara nga minuter. Så hur lång tid tar det eg?
    de kan ja bestämma själv. nån minut om jag vill.. beror på tid och så..
    att kunna stimulera sej själv under sex e grymt bra. då kan man tajma orgasmerna..
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-08-18 19:59:02 följande:
    Vad härligt att höra!
    Onanerar du bara med en dildo eller använder du händerna också?
  • Anonym

jaha oj, det är "leksaker" som ska till alltså? Men vilka, hur börjar man? Var ska man köpa dem? Hör till dem som aaaaldrig skulle gå in i en affär och köpa en - diskret på nätet får det bli isåfall. Men var ska man leta?

• Kullamannen
    Anonym skrev 2009-08-19 08:41:34 följande:
    jaha oj, det är "leksaker" som ska till alltså? Men vilka, hur börjar man? Var ska man köpa dem? Hör till dem som aaaaldrig skulle gå in i en affär och köpa en - diskret på nätet får det bli isåfall. Men var ska man leta?
    Du kan vara lugn, sexshopperna som finns typ Martinshop eller kondomeriet är fulla av tjejer som tittar och känner på olika dildos, äckelgubbarna finns inte där.
  • Anonym (saga)
    Anonym skrev 2009-08-16 17:42:35 följande:
    min man är bättre med sin mun, tunga och fingrar än vad jag själv nånsin kommer att vara konstigt men sant!..och helt underbart!!
    Håller med dig!
    Jag brukar använda fingrarna, är vädigt känslig på klitoris så jag behöver bara stimulera den för att komma, blir däremot trött efter en orgasm.
    Därför jag föredrar att karln min ger mig oralsex och "fingrar mig" för då blir det flera flera orgasmer efter varandra och jag bara ligger där och njuter....mmmm
  • Anonym
    Kullamannen skrev 2009-08-19 08:44:54 följande:
    Du kan vara lugn, sexshopperna som finns typ Martinshop eller kondomeriet är fulla av tjejer som tittar och känner på olika dildos, äckelgubbarna finns inte där.
    Nej nej, äckelgubbar bryr jag mig inte om. Mer de andra tjejerna, som kanske råkar vara mina elever, eller kompisar, eller kompisars döttrar....:D

Har du nåt nättips?
  • Kullamannen
    Anonym skrev 2009-08-19 08:59:04 följande:
    Nej nej, äckelgubbar bryr jag mig inte om. Mer de andra tjejerna, som kanske råkar vara mina elever, eller kompisar, eller kompisars döttrar....:DHar du nåt nättips?
    nackdelen med att köpa på nätet är ju att du inte kan känna på saken och bedömma om det kan vara något för dej. Men är du inte så kräsen så duger det säkert bra.
    Martinshop vet jag finns på nätet med samma namn och se på slutet.
Svar på tråden Hur onanerar ni? (tjejer)