• Anonym

Hur onanerar ni? (tjejer)

Hur onanerar ni? Med fingrarna, vibrator, dildo etc? Stimulerar ni enbart klitoris eller för ni även in fingrar eller annat i er?

• Svar på tråden Hur onanerar ni? (tjejer)
  • Anonym

När vi har sex så brukar min sambo ta ganska mycket saliv eller glidmedel på min klitta och sen "olla" på den med sitt ollon(ganska fort), helt sanslöst skönt. Jag som brukar ha svårt att komma kommer inom en minut. Sen gillar han att ha överblick över mitt underliv när det krampar under själv orgasmen.

• Anonym (hej hopp snopp)

med min sambo får jag inte orgams enbart med fingrarna,men med den " andra" mannen,där får jag orgasm me enbart pullning med fingrarna.konstigt,eller

• Anonym (fingrar)
    salogu skrev 2009-09-14 14:34:04 följande:
    Att onanera framför en spegel kan jag varmt rekomendera, jag brukar ta en badrumsspegel och sätta på golvet, sätta mig framför och köra igång med min dildo. Får sprutorgasm varje gång och den håller i sig så länge, superskönt =)
    det gör jag också. älskar att se på
  • Anonym (fingrar)
    dr77 skrev 2009-09-14 21:09:28 följande:
    Anonym (våt) skrev 2009-09-10 15:43:30 följande: Håller också på så här...brukar lägga en kudde mot fittan ibland med trosor ibland utan. Nyligen fick jag en så härlig känsla... stönade jättehögt... gud så skönt det var.
    förstår inte hur ni gör när ni gnider er?
    har försökt. men jag fattar inte hur man ska göra?
  • Anonym (hej hopp snopp)

hur gör man för o få sprut orgasm,,,Vill ju prova på de ju,,nu ska jag g i duschen o onanera ,blir ju konstig av att läsa om alla dessa tips

• Anonym (fingrar)

visst blir man.. helt galet

• Anonym
    Anonym skrev 2009-08-16 17:42:35 följande:
    min man är bättre med sin mun, tunga och fingrar än vad jag själv nånsin kommer att vara konstigt men sant!..och helt underbart!!
    Samma här
  • salogu

Sprutorgasm jaa de trodde jag aldrig att jag skulle få men efter att jag fick de första gången så får jag de nästan varje gång.
    Ta två fingrar in och upp och utåt mot blygdbenet fort typ (pumpa) att krysta samtidigt gör det ännu skönare (men se till att inte va kissenödig, så svårt att få till de då)
    Lycka till

• Anonym

Nice tråd, blir kåt av att läsa ju ;)

Jag onanerar ofta, nästan varje dag. Ibland låter jag bli för att det blir så mycket skönare om man inte gjort det på ett par dagar. Jag fantiserar mycket, ofta om att jag och en annan tjej tillfredställer min sambo, eller varandra och det brukar även jag och sambon fantisera om tillsammans ibland när vi har sex. Otroligt upphetsande. Ibland laddar jag ner små porrklipp eller bilder och skickar till sambons mobil när han är på jobbet, båda blir kåta av det och det blir garanterat sex när han kommer hem ;)

Använder oftast en vibrator, ligger på rygg och ser till att vara nära orgasm och då slappnar jag av och bara fantiserar. Håller det nära så länge det går och försöker slappna av så länge jag kan även när jag kommer, grymt skönt!

Fast det allra bästa är såklart sex med sambon, att känna en riktig kuk i sig. Jag kommer inte ofta av enbart samlag, den enda ställningen som funkar är missionären och att jag lägger mina ben runt hans och juckar med. Annars måste jag använda fingrarna.

Tror det blir en liten skön stund för mig nu, hehe ;)

• Anonym

ni tjejer som använder dildo. jag har en men jag tycker inte de är skönt, tror jag tycker den är för "hård" får nog ta och köpa en som är lite mer lealös.
    när ni sitter och onanerar vart gör ni de? och framför allt vad tänker ni på?

Svar på tråden Hur onanerar ni? (tjejer)