• Anonym

Hur onanerar ni? (tjejer)

Hur onanerar ni? Med fingrarna, vibrator, dildo etc? Stimulerar ni enbart klitoris eller för ni även in fingrar eller annat i er?

• Svar på tråden Hur onanerar ni? (tjejer)
  • Anonym (Gnidare 4)

Haha fan va komiskt... en till här som gillar att gnida sig mot saker o har gjort d så långt tillbaka som ja kan minnas Gnider mig mot allt som ja kan tycka va skönt!
    Använder även duschen i badkaret om ja tar av munstycket, super skönt!!!
    Sen har ja såklart MR RABBIT, men han används inte så ofta faktiskt... konstigt nog, men d tar så lång tid att komma med den tycker ja! Annars e den super skön den me

• Anonym (mmm)

Jag rider min dildo i analen samtidigt som jag smeker klittan.
    Superskönt eftersom min sambo inte vill hjälpa mig därbak

• Anonym

Anonym (mmm) skrev 2009-09-15 11:16:59 följande:

Jag rider min dildo i analen samtidigt som jag smeker klittan.Superskönt eftersom min sambo inte vill hjälpa mig därbak
    alvarligt talat nu tjejer. ni som haft analsex är de skönt??????
  • Anonym (mmm)
    Anonym skrev 2009-09-15 11:19:51 följande:
    Anonym (mmm) skrev 2009-09-15 11:16:59 följande: alvarligt talat nu tjejer. ni som haft analsex är de skönt??????
    Jag har bara haft det med min dildo...tyvärr
    Men ja, det är skönt!
  • Anonym (fingrar)

Anonym (Gnidare 4) skrev 2009-09-15 11:11:20 följande:

Haha fan va komiskt... en till här som gillar att gnida sig mot saker o har gjort d så långt tillbaka som ja kan minnas Gnider mig mot allt som ja kan tycka va skönt!
    JAG FATTAR INTE! hur gör ni? läste om gnida mot kudde.. hur???
  • Anonym (Loulou)

Ensam eller med min man som publik, han älskar att kolla på. Oftast med fingrarna, gärna med glidmedel. Är lite kvar i tonårsfasoner och gillar penetrering av allt möjligt tex ljus, borstskaftet eller en morot tex. Har ingen dildo men borde skaffa en Duschen är också trevlig.
    Jag blir helt pirrig & blöt mellan benen bara av att läsa denna tråd...ooooh

• Anonym (fingrar)

Anonym (mmm) skrev 2009-09-15 11:27:13 följande:

Jag har bara haft det med min dildo...tyvärr Men ja, det är skönt!
    det är skönt
  • Kullamannen

Anonym (mmm) skrev 2009-09-15 11:16:59 följande:

Jag rider min dildo i analen samtidigt som jag smeker klittan.Superskönt eftersom min sambo inte vill hjälpa mig därbak
    Förstår han! Dte luktar ju faaan med analsex! Har man en fitta skall man väl använda den, det är mycket skönare!
  • Anonym (Ingen småtjej)

Anonym (Gnidare 4) skrev 2009-09-15 11:11:20 följande:

Haha fan va komiskt... en till här som gillar att gnida sig mot saker o har gjort d så långt tillbaka som ja kan minnas Gnider mig mot allt som ja kan tycka va skönt!Använder även duschen i badkaret om ja tar av munstycket, super skönt!!! Sen har ja såklart MR RABBIT, men han används inte så ofta faktiskt... konstigt nog, men d tar så lång tid att komma med den tycker ja! Annars e den super skön den me
    Jag trodde bara det var småflickor på 5-8 år som gned sej.... Dom flesta tjejer kommer ju på i 10-11 års åldern att det är mer effktivt med fingrarna!
Svar på tråden Hur onanerar ni? (tjejer)