• Anonym

Hur onanerar ni? (tjejer)

Hur onanerar ni? Med fingrarna, vibrator, dildo etc? Stimulerar ni enbart klitoris eller för ni även in fingrar eller annat i er?

• Svar på tråden Hur onanerar ni? (tjejer)
  • Anonym

Använder 99% av alla gånger mina egna fingrar och lite extra saliv. Gärna till nån schysst porr. Ibland blir det med min vibrator. Inte en dildo bara en fingervibrator som ger extremt starka vibbar, men då får jag alltid sprutorgasm så den är lite jobbigare.

Händer en gång på hundra att jag vill ha nåt hårt i mig som dildo etc men det blir aldrig samma känsla som att få en riktig kuk. Tycker inte ens det är skönt med dildo. Den är kall, FÖR hård och tråkig. En kuk är ju varm och mjuk utanpå och hård inuti... går inte att ersätta!

Brukar även skriva bort handtaget på duschmunstycket och använda strålen direkt från duschslangen. Såå skönt.

Har även en g-punktsstav men fattar inte riktigt hur jag ska göra. Får grymma g-pnktsorgasmer med min kille, nästan varje gång, men jag fixar det inte själv.. Måste nog öva ite..

• Tomtom
    Anonym skrev 2009-09-10 07:04:50 följande:
    Använder 99% av alla gånger mina egna fingrar och lite extra saliv. Gärna till nån schysst porr. Ibland blir det med min vibrator. Inte en dildo bara en fingervibrator som ger extremt starka vibbar, men då får jag alltid sprutorgasm så den är lite jobbigare.Händer en gång på hundra att jag vill ha nåt hårt i mig som dildo etc men det blir aldrig samma känsla som att få en riktig kuk. Tycker inte ens det är skönt med dildo. Den är kall, FÖR hård och tråkig. En kuk är ju varm och mjuk utanpå och hård inuti... går inte att ersätta!Brukar även skriva bort handtaget på duschmunstycket och använda strålen direkt från duschslangen. Såå skönt. Har även en g-punktsstav men fattar inte riktigt hur jag ska göra. Får grymma g-pnktsorgasmer med min kille, nästan varje gång, men jag fixar det inte själv.. Måste nog öva ite..
    Skönt o höra att kuken är svår att ersätta ;O)
  • Anonym (mmmhhhhmhmhmhmhh)

OJ så kåt jag blir av att läsa allt det här!

Jag gnider mig gärna mot en kudde; lägger kudden mellan benen och lägger mig på mage och gnider på. Ooooh, så härligt!

Annars är min vibrator skön, rider den gärna med skönt tryck mot klittan. Eller i sista hand - MrRabbit. Gillar inte riktigt det penetrerande.

Duschen har jag använt nån gång och my god, vad det var skönt! Hade glömt bort duschen, ska prova den i morgon bitti. Skönt sätt att börja dagen på...

• Anonym (jag)

Jag använder alltid mina händer, och gnider och trycker händerna mot klitoris. Det räcker alldeles utmärkt för mig. På annat sätt kan jag tyvärr inte komma med hjälp av onani. Det enda andra som funkar är att knulla =) Men jaja, jag är lycklig med det ändå! Huvudsaken är ju att man kan få orgasm överhuvudtaget, fast jag måste ju erkänna att jag blir lite avis på dem som kan komma stående, sittande, med dildo, med duschen o.s.v.
    Jag kan verkligen BARA komma liggande med händerna gnidande mot klitoris. Inte mer! =( (förutom med hjälp av sambons kuk då vill säga)

• Anonym (våt)

Anonym (mmmhhhhmhmhmhmhh) skrev 2009-09-10 11:00:00 följande:

OJ så kåt jag blir av att läsa allt det här! Jag gnider mig gärna mot en kudde; lägger kudden mellan benen och lägger mig på mage och gnider på. Ooooh, så härligt! Annars är min vibrator skön, rider den gärna med skönt tryck mot klittan. Eller i sista hand - MrRabbit. Gillar inte riktigt det penetrerande. Duschen har jag använt nån gång och my god, vad det var skönt! Hade glömt bort duschen, ska prova den i morgon bitti. Skönt sätt att börja dagen på...
    jag gör som du... Lägger mig med en kudde mellan benen, mot fittan som ibland är påklädd o ibland naken, o gnider mig medan jag fantiserar... På senaste tiden ofta om tjejsex...blir fruktansvärt kåt o stönar högt
  • Kullamannen
    Anonym skrev 2009-08-29 09:14:30 följande:
    Jag onanerar alltid när jag duschar, tar av munstycket och sprutar på klittan, känns nästan lite som att bli slickad, mums! Annars pullar jag klittan med fingrarna och stoppar upp ett par fingrar i fittan brukar inte ta så lång tid att komma Funderar på att skaffa en rabbit Verkar som de flesta diggar den Fasen nu blir jag ju kåt
    Wow! Du onanerar varje dag alltså? Är du singel eller har du sådant sexbehov?
  • Anonym
    Kullamannen skrev 2009-09-14 12:38:44 följande:
    Wow! Du onanerar varje dag alltså? Är du singel eller har du sådant sexbehov?
    Ja i stort sett varje dag Jag är gift och har barn och får även underbar sex av min man vilket såklart inte kan jämföras med onani Älskar hans hårda kuk långt inne i mig samtidigt som han pillar på klittan. Älskar att bli slickad också. Nja antar att jag har ett stort sexbehov
  • Anonym

Föresten hur ofta onanerar ni andra då eftersom jag verkar vara lite extremt sexgalen Varje dag fler?

• Anonym

Anonym (gnidare) skrev 2009-08-25 20:33:16 följande:

Anonym (Gnidare 2) skrev 2009-08-23 12:42:42 följande:
    o här har jag trott att jag är helt ensam i världen!!! vad glad jag blir!!! javisst, det är bara för mig o vänta en liten liten stund o sen fortsätta.. hur många gånger som helst... jag brukar ha en handduk mellan mig o det jag gnider mig mot eller trosor på annars blir det som ni säger för mkt lixåm...vad brukar ni använda er av??dildon funkar för mig med, i yngre dagar rullade jag ihop en handduk o stoppade in nåt i den som jag kunde lixåm "stanna emot" o gnida....vad kul verkligen att ni skriver att ni gör som jag!!
    En till gnidare här =) Även jag har gjort det sedan jag var liten, liksom "hängt" mig över sager och gnidigt/gnuggat mig mot dem... Tror inte det är ovanligt. jag kan också hur många gånger som helst med kort vila emellan, tills man tröttnar i princip.
    Men jag kan även stimmulera på andra sätt och oftast nu för tiden blir det med hjälp av dildon.
Svar på tråden Hur onanerar ni? (tjejer)