Inlägg från: Skrutteruttan |Visa alla inlägg
  • Skrutteruttan

Odd Molly - för oss inbitna del 2

alias skrev 2009-08-19 22:30:32 följande:
    Jag är väldigt förälskad i dennawww.folkart.se/produkt.php?pid=1535men vill helst ha den i vitt eller rosa.Vet någon hur den är i storlek? Som makeout-blusen, eller?Har ni sett den någonstans i stl 3 eller 4 i denna färg? Jag hittar bara grått.Är den fin, eller blir den too much?!www.tradera.com/Odd-Molly-Tunika-storlek-3-au...Påminner också om denna, vet någon SNÄLLA nummer och namn? Från kollektionen Burn Baby Burn.
    Min kom igår, har inte provat den än, men den såg rätt stor ut...skall ha den imorgon då kommer bild...vit finns på Smultrongården...
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Skrutteruttan
    Åh vad jag önskar att Ajabajakids är snabba och skickar min spoilerdress så att jag har den innan helgen..hoppas på leverans av makeout blouse och light cotton embroidered dark blue idag...
  • Skrutteruttan
    alias skrev 2009-08-20 10:32:08 följande:
    De burkar vara snabba, så du hinner bergis få leverans!Är så HET på #26 just nu, men är rädd att köpa fel storlek (den är ju inte gratis) och ha strul med retur och ev byte (och då är väl rätt storlek slut ...). Iochmed att det är resår (smock) på överarmarna ska man väl inte köpa för liten, men jag är rädd för att se ut som ett tält i den.Hm. Typiskt att varken Om-butiken, NK, Mathildes eller Åhléns har tagit hem den!!!
    NU har jag lagt in bilder! Hoppas det kan vägleda dig lite kring storlek...

Ingen spoiler idag (är lite nojig eftersom jag skickat tillbaka min 0:a och skulle få sista 1:an). Jag avskyr att byta saker (gör det i stort sett ALDRIG), men 800 kronor kunde jag liksom inte bara låta ligga på hyllan...
  • Skrutteruttan
    isako skrev 2009-08-20 15:05:54 följande:
    VIsst är den ljuuuuvlig!! Speciellt som du säger för oss osm har lite byst men för den delen inte vill se gravida ut.. Skall ha Fleeeeer!! Men! Vad har du under?Letar efter ngt som fungerar under där o under 327an.. Gärna cremé eller offwhite..Tips?? hahahah typiskt ngt jag kan göra Näää var stolt kvinna! Det tror jag han är som har om från tå till topp. Fråga efter lite rabatt eller sponsring ist hihi
    Idag hade jag bara ett baslinne från H&M under, tänkte ha spoiler underdress sedan...
  • Skrutteruttan
    isako skrev 2009-08-20 21:55:19 följande:
    OKi. Hur är det i strlk? Skall man välja den större storleken om man är mellan två?
    Hmm det beror nog på...det finns gott om utrymme för bysten, men den är tight över armarna så det beror nog på var du har ditt "problemområde"...{#lang_emotions_wink}
  • Skrutteruttan
    alias skrev 2009-08-21 15:21:18 följande:
    Fick förresten hem min#26 T88 tunic i chalk idag - den är underbar!Men stor i storleken, vilken tur att jag inte tog en stl 4!Den blir perfekt till den blåa kjolen.Tack Skrutteruttan för shoppinghjälpen!!!
    Varsågod {#lang_emotions_smile}...Jag har fått jättemycket komplimanger för min idag!
  • Skrutteruttan
    Sandra G skrev 2009-08-21 17:17:06 följande:
    Den är jättesnygg på dig. Är lite sugen på en sån jag med. Ska passa på att tacka för matchningstipset på 327:an häromdagen. Jag köpte en i samma färg som du har och hade min jeanskjol under. Passar ju jättebra ihop. Tack!Skrutteruttan skrev 2009-08-21 15:38:04 följande:
    Åh, roligt!!!!
  • Skrutteruttan
    villemina skrev 2009-08-21 17:40:48 följande:
    Kräftskiva - vilken outfit ska jag välja?? Det hällregnar här...Har lagt in 2 bilder i galleriet: bild 1 med wrap tunic (private under) och bild 2 med kofta över istället. Tunna leggings till.Vad tycker du e snyggast?? Känner mig osäker på hur man ska kombinera wrapen, tycker den e ganska svår i modellen...(Bortse från att jag ser helt speedad ut på bilderna, min 6-åring ville absolut inte ta kort, fick fåna mig lite för att han inte skulle tröttna).
    Jag tycker du skall ta wrap! Skitsnyggt rent ut sagt!!!!
  • Skrutteruttan
    Idag damp det ner två mollysar, men ingen underdress...*nojig*

Imorgon blir det bild med ny outfit!
  • Skrutteruttan
    Kajsan skrev 2009-08-22 09:12:48 följande:
    Ja jättefin! jag ska ha min idag tror jag
    Duntoffla skrev 2009-08-22 09:11:23 följande:
    Skrutteruttan- Du är verkligen superfin i make out blusen! Den är så himla fin. Var nära på att köpa den igår men jag hade en fuldag så just då kändes den inte rätt på mig.
    Tack {#lang_emotions_flower}

Alltså jag tyckte inte alls om den när jag bara såg den på bild. Men så hittade jag den på Stayhard på en modell med det supersnygga spoilerlinnet under (vill ha vill ha). Klickade hem den på ren impuls och JA, den är verkligen fin! Vilket bra pris sedan!

Visst blir man fartblind, för ett halvår sedan hade jag aldrig gett 1000 kronor för en blus, nu tycker man det är billigt, helt sjukt! Damerna höll på att tappa hakan igår när jag hade T88 tunic på mig på jobbet (och en del frågar verkligen vad den kostar).

VÄGRA gå i snickarjeans och Birkenstock för att man är förskollärare!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2