Inlägg från: fru vanheden |Visa alla inlägg
  • fru vanheden

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Hej!
    Jag köpte häromdagen livealot blusen i st. 2 och jag tyckte att den var ursnygg framtill men väldigt stor baktill.
    Så nu funderar jag på att köpa en i st 1 istället.
    Men det jag undrar över då är hur den blir vid brösten då jag har ganska stora bröst.
    Är det någon här som vet hur den är i st. 1 och kanske kan hjälpa mig?

dsmammor rules
  • fru vanheden

Någon som vet hur makeout blusen är i storlek över brösten..
    Jag brukar ligga på 38 men har en dkupa så ibland kan det vara för tajt på grund av det.
    Vill inte ha den för stor men den får inte vara för tajt heller så jag velar mellan en etta eller tvåa...

dsmammor rules
  • fru vanheden

Frågade här innan om storlekar men jag kunde inte hålla mig längre
    Så jag beställde en makeout blouse i chocolate i storlek 2 och en livealot blus chalk i storlek 1
    Så nu hoppas jag att de passar!!
    Längtar så tills de ska komma...Nästa köp jag vill göra är Angora mix long cardigan...När jag väl har bestämt vilken färg det ska bli

dsmammor rules
  • fru vanheden
    HardcoreHunny skrev 2009-08-27 20:53:36 följande:
    fru vanheden skrev 2009-08-27 16:38:26 följande: Jag köpte en i strl 2 idag, den är rymlig...Mina mått är 170cm / 74kg / 80CLycka till den är ju så underbar!
    Mina mått är 169cm / 68kg / 80D...Tror du att jag skulle kunna ha makeout blusen i stl 1 istället för 2?
    Vet inte om det går att ändra ordern nu men jag la ju beställningen ikväll...
    dsmammor rules
  • fru vanheden
    Frusna flickan skrev 2009-08-28 08:36:29 följande:
    Ang storlek på spoiler underdress. Jag som har stl 2-3 beställde en 4:a på min spoiler i powder då jag hört att den är så trång, särskilt över bysten. Den satt perfekt! Så ljuvligt fin!!!!!! Och skitsnyggt vid bysten med min c-dkupa. Vet ej om denna info an vara till glädje för någon men i alla fall.Dock stör jag mig lite på längden. Önskar att det vore en tank   Tycker att denna är för lång att han till tunikor/blusar. På skrutteruttan såg det ju jättebra ut men min är en bit längre eftersom det är större storlek. Varför antas man vara motsvarande längre som man är bredare? Fick hem 329 i cherry i stl 2 (passade bra!) och önskar så att den vore blå! De var slut.... Cherryn är underbart fin men kanske inte riktigt min färg. Blått dämpar min "rödflammighet".
    Grattis till din spoiler
    Jag blir jätteglad för denna infon!
    Men en 4:a blev inte den för vid för dig tycker du?
    Jag har också en stor byst men det känns såååå stort att köpa en 4:a
    Är också lite bredare än normalt sen jag slutade röka men det ska väck nu i vinter när vi har slutat med allt grillat och vinet får också skäras ner på

Men du...Om man tar tanken i större storlek så blir välden också lite längre så då kanske den blir i den snygga längden????
    dsmammor rules
  • fru vanheden
    Frusna flickan skrev 2009-08-28 09:43:44 följande:
    Nej men jag har stor rumpa och lår också tyvärr. Är 2-3 upptill men skulle aldrig kunna ha mindre än 3 nertill. Den sitter perfekt på mig. Kan man med att skicka en bild till bildis iförd enbart den? Bara som storelkshjälp.. *pinsamt
    Ja, mina extra kg sitter också mest på lår och rumpa
    Smal midja med stora bröst, stor rumpa och stora lår det är jag det...
    Svårt att hitta kläder till, kjolar blir ofta stora i midjan och tajta över låren..
    Men det är ju också därför odd mollys fina tycker sitter så snyggt på mej
    Blir jätteglad över en bild
    dsmammor rules
  • fru vanheden
    Frusna flickan skrev 2009-08-28 09:52:31 följande:
    Ja precis, men alla tanks är slut powder.. Fick tag i en på minzo och blev lycklig. Nästa dag ringde de och sa att de ej hade den i alla fall Vet någon var det finns stl 4 i powder?
    Jo tack jag vet att de är svåra att få tag på...
    Håller alltid ögonen öppna på tradera men det verkar vara svårt överallt att hitta dem
    dsmammor rules
  • fru vanheden
    Frusna flickan skrev 2009-08-28 11:04:29 följande:
    På måndag kommer nytt på ajabaja, koftor etc
    YeY *viftar med armarna*

Jag vill ha den angora mix cardigan men jag kan inte bestämma om jag ska ha rosa,
    beige eller grå!!!
    dsmammor rules
  • fru vanheden

Frusna flickan...
    Wow va snygg den var på dej!!
    Jätteläcker!

Precis innan du la ut den i bildtråden så ropade jag in en i stl 3 på köp nu på tradera...
    Helt Ny i påse
    Men 4 satt skitsnyggt på dej och vi har ungefär samma mått tror jag...
    Hoppas att min passar nu..

Det är ju två köp i en...
    Snygg under blusar och sååå läcker på kvällen för mannen

dsmammor rules
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2