Inlägg från: fru vanheden |Visa alla inlägg
  • fru vanheden

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Frusna flickan skrev 2009-09-03 13:38:26 följande:
    Den finn i powder, chalk och så står det still.......... Cherry kanske , minns ej, kolla hos ajabaja. Jag tog stl 2 då den passade bra Och jag har tvingats byta alla mina 3:or nästan då de varit för stora förutom på lovely kniten som jag 3 på (samt x-stitch).  Tack för komplimang! Bild kommer längre fram Jag har den ju ej hemma nu men jag har för mig att den var lite genomskinlig ( men kändes bättre än 327) och det är ju spetsar nertill som man ser igenom men jag ahr alltid något under mina kläder, långa linne och så. Jag är en frusen typ som behöver mjuk bomull närmast kroppen.
    Usch jag vågade inte vänta utan gick in på milk and honey och beställde en Revolution blouse i powder
    Nu får jag sälja massor på tradera så inte mannen börjar gnälla

En angora mix long cardigan rose,
    makeout blouse chocolate,
    Spoiler tank royal,
    jackan 112 i powder,
    Livealot blouse chalk,
    En grön 327:a på tradera (efterlängtad)
    Och slutligen Revolution blouse powder...

Och jag tänker inte räkna ihop priset plus att jag har handlar för 7500:- till barnen på me and I..
    Tack gode tradera för att de finns
    dsmammor rules
  • fru vanheden
    Sara Mia skrev 2009-09-03 13:32:46 följande:
    Instämmer helt med ovanstående talare. Jag har också 0-1 annars, men 1 på spoiler var definitivt inte för stor. Jag har B-C-kupa.
    Tack
    Nu känns det bra med den storleken..
    Vad skulle man gjort utan all hjälp här
    dsmammor rules
  • fru vanheden
    ccamilla skrev 2009-09-03 15:21:29 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-09-03 15:09:59 följande: Jo jag gör precis som du, brukar kolla med säljaren innan jag lämnar neg, det har löst sig tidigare så jag har aldrig behövt lämna neg. Men jag fick aldrig tag i honom.... telefonen avstängd coh tillsist, när jag hade gett upp och samtidigt lämnat negtivt så svarade han... Kanske rätt bra ändå, för om han vill ha rent konto så betalar han ju tillbaka pengarna. Det går via Tradera support att ta bort ett negativt omdöme. Vem fick ett sådant i sin kommentar? Blåste på både blus och pengar???
    Jag fick ett negativt att jag båste henne på blus och pengar..
    Köpte en lovealot blus för 995:- plus frakt och den skulle vara i nyskick förutom en liten lagning..
    Jag hittade tre hål och säljaren vägrade återköp och hittade bara på lögner fast jag mailade bild på hålen..
    Så till slut lämnade jag negativt omdöme och själv ett trevligt tillbaka..
    Fast jag har betalt henne och jag sitter med en trasig blus!
    Så jäkla surt men tradera bryr sej inte..
    Jag har flera såna hämdomdöme och det är inte roligt
    Denna säljaren säljer mycket odd molly...Mest troligt mkt fake också
    dsmammor rules
  • fru vanheden

Jag dööör snart!!!

Fick min makeout blouse idag (IGEN) och gissa vad???

CHALK!

Jag orkar inte mer!
    Vill ju ha en chocolate!
    Jag bad dem titta efter extra noga denna gången och det lovade de...
    Min nya hobby är att springa till posten!

Vad ska jag göra???
    Snart behåller jag denna!

dsmammor rules
  • fru vanheden
    Frusna flickan skrev 2009-09-03 17:12:56 följande:
    Herregud, galen otur alltså......
    Tabby skrev 2009-09-03 17:09:37 följande:
    fru vanheden skrev 2009-09-03 16:38:53 följande: Men din stackare...
    Ja visst är det
    Nu har jag iaf beställt min fjärde makeout blus...
    Får jag en chalk igen så behåller jag f*n den...
    Så himla trist och jag har inget körkort så jag får lov att gå med barnen för att posta och det tar en timma fram och tillbaka, ett jäkla spring...
    men som jag skrev innan, vad gör man inte..:Men jag som ville ha den i helgen
    Stackars mej..
    dsmammor rules
  • fru vanheden
    Audrey Will skrev 2009-09-03 17:42:27 följande:
    Men herregud.. vilken shop är det nu igen?Sid & Sally är ju med roliga.. i morse fick jag ett mail att min vara är skickad, och nu fick jag ett mail att min vara är packad

Ja, sid & sally ska du inte lita på..
    Första gången var det sid & sally...De mailade att den var skickad för att senare maila att den var slut

Dessa två gånger var Nelly..

Morty skrev 2009-09-03 17:42:39 följande:
    Meeeen vad håller de på med??? Vilken osis du har!!! Hoppas det blir 3:dje gången gillt och det är en chocolate som dyker upp nästa gång.....
     Ja du , det hoppas jag också...Fast nu får jag vänta ända tills på tisdag innan jag vet
    dsmammor rules
  • fru vanheden

Tjohoo, hade min spoiler tank i royal i lådan när jag kom hem nu på middag och avier att hämta ut på jacka 112 i powder och min revolution blouse i powder
    Så fast jag inte ännu har fått min makeout blouse i chocolate blev blir det ändå en fin fin helg

Har royalen på mej nu och jisses så fin den är!!

Kram på er alla ursnygga tjejer här..Nu måste jag försöka hålla mej lite borta i helgen i alla fall hur svårt det än är..
    Mannen får ju inte tröttna på varken mej eller mina odd molly

dsmammor rules
  • fru vanheden

Hur kunde jag bara glömma...

SooJuicy...Så himla snyggt!!!!! WOW! Jätteläckert var det! Kul att se den kombinationen i verkligheten också så där fick man lite nya tips och det tackar jag för

dsmammor rules
  • fru vanheden
    Morty skrev 2009-09-04 12:02:47 följande:
    Blev den bra i storlek 3? *tur för mig i så fall* Ha en skön helg!!!
    Haha, ja, den sitter bra...Kanske lite aningens stor men jag tror att 2 hade nog varit aningens liten så denna sitter nog bättre...
    Har den på mej just nu under min lovely knit
    så tack så hemskt mkt för hjälpen *kram*
    dsmammor rules
  • fru vanheden
    villemina skrev 2009-09-04 12:11:25 följande:
    fru vanheden skrev 2009-09-04 12:06:53 följande: Åh, kan du inte springa o hämta jackan så jag får höra vad du tycker om den!!! Pliiiiiiis...
    Nu har jag provat den!!

Är positivt överaskad ska jag erkänna
    varmare än vad jag trodde, jätteskön och mjuk, materialet känns tåligt.
    Jag tog ju powder och den var så himla fin..

Läste att soo juicy tyckte att den var aningens stor men jag kände nog tvärtom..
    Den var lite smal i armarna för mej så en tjockare tröja under vet jag inte om jag kan ha..Men det kan jag stå ut med...Mina armar ska ändå bantas ner nu efter sommarens alla grillfester

Så jag är verkligen supernöjd!
    Du hade inte köpt någon ännu va?
    Vet du om de skulle få in någon på Donna?
    dsmammor rules
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2