Inlägg från: fru vanheden |Visa alla inlägg
  • fru vanheden

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Åh så läcker den var!!!

Såg ut att sitta perfekt på dig

dsmammor rules
  • fru vanheden
    Pokergirl skrev 2009-09-08 11:09:14 följande:
    fru vanheden: Vad är det för lögner som Nelly far med? Dom har Kreditor (eller Klarna som det numera heter). Jag har också Kreditor i mitt företag (inget OM-relaterat dock) och det går utmärkt att både kreditera hela fakturor, lägga in rabatt efteråt, ändra pris på en eller flera varor eller ta bort en viss kostnad såsom fakturaavgift. Dåligt! Det som antagligen gör att dom svarar som dom gör är att varje korrigering kostar dom pengar, och därför vill dom hellre ge dig rabatt senare än att ändra på din faktura.
    Jag har mailat Nelly igen..
    De har fortfarande inte svarat på mitt sista jag skrev.
    Att jag tänker inte skicka tillbaka denna en tredje gång utan de får skicka en kreditfaktura så betalar jag direkt när jag får rätta summan annars kommer jag att bestrida detta..
    Jag är vansinnig nu!
    Pratade lite med min man nyss i telefon också som driver eget och han är också lite insatt i sånt här.
    Mycket dålig stil av Nelly och nu tänker jag ta på mej min makeout blus i chalk för jag ska ut och leta efter nya skor till mig.

Jag uppdaterar när jag hör något nytt..
    dsmammor rules
  • fru vanheden

Haha, jag blev så glad när jag såg jackorna där och sprang hit för att berätta

Ska också beställa en till mej...
    Väljer mellan almost black eller powder

Och snälla...Ska jag ta en st. 2 eller 3?
    Har 2 alla kläder och hade det inte varit för mina bröst så hade jag kunnat haft 1 också...
    Men vill nog inte att jackan ska vara för trång..

Hmmm, men det lutar åt en svart 2

Och en hearted tunic i almost black

dsmammor rules
  • fru vanheden

Morty och glossy...
    Vad har ni för mått ungefär?

Jag är 169, 68 kg 75D

Jag velar mellan 2 eller 3 på jackan..

dsmammor rules
  • fru vanheden
    Audrey Will skrev 2009-09-09 08:58:08 följande:
    Åååh jag såg med de hade Hearted Tunic! Men helt uteslutet för mig just nu.. får bli sen. Hutlöst pris för en bomullstop!
    Ja, de var dyyyr men ack så vacker...
    Jag sålde mina biljetter till pink för 3400:- på tradera så jag tänkte unna mej den
    dsmammor rules
  • fru vanheden
    Audrey Will skrev 2009-09-09 09:03:15 följande:
    Jag är 1.78, 65 kg, 80B ungefär (och jag tog 3:a, det får hellre vara en smula för stort än för litet, och avskyr när ärmarna inte räcker till!)
    så du är rätt lång och jag är liten och tjock

Ja, då får du längre armar än mej...

Jag hade 2 i andra jackan 112 och den satt väl bra men eftersom snörningen var i midjan kändes den lite liten...

Hmmm....Usch jag kan inte bestämma mej men måste göra det nu..
    Hade powder i den andra jackan men vill ha almost black i denna
    dsmammor rules
  • fru vanheden
    Morty skrev 2009-09-09 09:06:28 följande:
    jag är 167, 65kg och 80 C. Gaaah...hoppas hoppas att 2an passar mig. Har du skickat tillbaka den andra jackan? Vilken storlek hade du i den?
    Jag hade 2 i den..
    Ska skicka den i dag tänkte jag..
    Man skulle maila CD om retur men de har inte svarat mej så nu skickar jag den ändå...

Första intrycket när jag hade den på mej var Åh, sin fint!
    Sen synade jag och synade...
    Jag såg nog ut som en grädbulle i den...På en smalare tjej hade den suttit bättre eller skulle jag haft en i 3 i stället
    dsmammor rules
  • fru vanheden

Morty...Jag tog en 2 i almost black i denna jackan ...
    det är nog bättre snörning på denna tror jag (hoppas jag iaf) för den andra var i midjan och då såg det inte riktigt bra ut på mej

Stargirl...SNYYYGT!! (på en så fin mage;))

dsmammor rules
  • fru vanheden

Jag blev så sugen på en hearted tunic i almost black men det finns ingen bild ännu på CD...Någon som vet fler som har fått in nyheter nu??

dsmammor rules
  • fru vanheden

Fick idag hem min freedom bluse i marinblå och attans så fin den var

Men när jag såg hearted tunic så lyckades jag på nåt sätt glömma bort att jag hade beställt den och ville beställa den också i almost black...
    Vilken tur att jag inte gjorde det....
    Nu måste jag lugna mej lite med min shopping..

La ut min lovely knit i beige på tradera och beställde en i ull almost black istället...
    Var det soo juicy som sa att den var skönare än hon trodde??
    Iaf så litad jag på henne och beställde en sån

Men så fort jag får råd ska jag ha en hearted tunic i almost black..Såååå fin!

dsmammor rules
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2