Inlägg från: oOrosamarängerOo |Visa alla inlägg
  • oOrosamarängerOo

Odd Molly - för oss inbitna del 2

trollslända skrev 2009-09-19 20:21:54 följande:
    Colore Superiore ?? Återigen bara 99% säker...
    Stämmer!
  • oOrosamarängerOo

Vart köper man snygga jeansleggings?? Snälla, ge mig tips!{#lang_emotions_kiss} Har två från hm och är inte nöjd med dem! De ena i grått är alldeles för stela och de andra blå har töjt ut sig, så kanar ner + att de "korvar" sig. Vill ha som håller passformen ju!

• oOrosamarängerOo
    Duntoffla skrev 2009-09-19 21:29:41 följande:
    Nu vet jag inte hur man får länka här inne men "någon" hade jeansleggings i sin blogg idag. De var från Esprit
    Kan du inte länka? Orkar inte leta i bloggar  
  • oOrosamarängerOo
    Duntoffla skrev 2009-09-19 21:40:55 följande:
    Absolut! Tänkte annars på google. Men visst får man väl länka till annans blogg? mollyholic.blogspot.com/
    Jadå, det får man, tack! De såg dock lite pösiga ut{#lang_emotions_undecided} gina tricot fick jag tips om skulle ha snygga, får nog ut o pröva irl.
  • oOrosamarängerOo
    Sylt skrev 2009-09-19 21:57:23 följande:
    SooJ --> www.mandeldesign.se/fashion/blog.asp har massor av fina. Låg frakt och toppservice *nej, inte min butik*
    Oj, där fanns det ju massvis. Tack för tipset, ska kolla in det!
  • oOrosamarängerOo
    barn05 skrev 2009-09-19 22:03:01 följande:
    Jag har köpt superfina jeansleggings på Lindex och de verkade gå åt som smör. Lyckades haffa ett par svarta jeansleggings förra veckan och då hade de två modeller, en med bred resår i minjan och en knapp/dragkedja. Båda modellerna för 199:- vilket är ett shysst pris.
    Va faktiskt förbi ett lindex igår, men va fanns inga så slutsålda kanske.
  • oOrosamarängerOo
    Eleora skrev 2009-09-20 09:02:33 följande:
    Hej, älskar också Odd Molly, men har sällan samvete att lägga pengarna, så blir inte många plagg. Men ett tips om ni inte redan vet: på Kosta Outlet här i Småland finns OM, de har en särskild liten hörna. Om ni har vägarna förbi vore det väl trist att missa det? Var igår, men hade inte läge att handla...en annan gång fö rmin del, bor nära.
    Bor i Sthlm, så inte i närheten eller tänkt handla där men lite nyfiken på vad är det för plagg som säljs på outleten?
  • oOrosamarängerOo
    Pokergirl skrev 2009-09-20 10:49:08 följande:
    Någon som vet vad denna heter? www.familjeliv.se/hem/pokergirl/gallery/php6t... Sen skulle jag vilja ha hjälp. vad brukar ni lägga för utpris på T? Tycker det är supersvårt att veta hur jag ska lägga upp en auktion, har för mig det diskuterades tidigare men det finns ju några sidor i trådarna...
    Vet inte vad den heter, men gu va fin den va!
    Har inte sålt så mycket själv, men jag hade nog gjort tänkt såhär att är det ett eftertraktat plagg så hade jag lagt ett så lågt utropspris som möjligt för verkar som de som lagts ut för 1kr slutar på högre bud än de som har ett högt oftast.
    Är det däremot ett mer svårsålt plagg så skulle jag lagt ut det för lägsta summan jag kan tänka mig sälja den för,
  • oOrosamarängerOo
    Eleora skrev 2009-09-20 10:59:03 följande:
    Var där med man, barn och far, så hann inte notera allt, hade näsan mer i vinterkläderna, men det var iaf 4-5 stänger med kläder, såg klänningar, tunikor, byxor, linnen, underkläder....lite av varje alltså! Både somriga kläder och mer höstiga. Är rätt ny på OM, så kan inte vad alla heter.
    OK!   Nyfiken på om det är med "skönhetsfel", ur äldre kollektion, provkollektion etc.
  • oOrosamarängerOo
    villemina skrev 2009-09-20 15:05:42 följande:
    Hej töser! Kan liksom inte bestämma mig: begagnad Lovely knit i BOMULL storlek 2 (brun & beige med rosa knytband) från Amore-kollektionen... ...eller... ...en helt ny i ULL storlek 3 Almost Black (med blått knyt). Vad säger du? Vilken hade du köpt? 1000:- för den första eller 1599:- för den sista. Svårt! Fördelar bomull: -Jag kan ha en mindre storlek. -Inte så varm, kan ha den inomhus. -Ljus i färgerna, passar även sommarkvällar. Fördelar ull: -Varm, kan användas som höstjacka soliga dagar. -Snygg färg som är enkel att matcha. - Ny, inte använd av nån annan. Snälla, hjälp mig!!
    Varför stl 3 i en ny ull om du normalt har stl 2? Ull kniten är inte små i storleken.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2