Inlägg från: oOrosamarängerOo |Visa alla inlägg
  • oOrosamarängerOo

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Ghaaa, så tog jag upp den igen o prövade för att fota, så dör batterijävlarna i kameran!

Ska inte skicka tbax idag, så sätter på laddning.
    Nu har jagbråttom iväg till dagis o skol hämtning och träning, men tar bild senare.
  • oOrosamarängerOo
    fru vanheden skrev 2009-09-14 14:03:16 följande:
    Åh, jag älskar också min revolution bluose.. Jag har den i powder strl 2.. Tyckte först att den var lite stor men nu har jag vant mig.. Vill ha en i chalk också för den är också såååå snygg.. Vet inte iså fall om jag ska ta 1 eller 2... Vilken färg och storlek tog du? Idag fick jag samtal från Odd Molly Jag mailade ju dit angående mitt strul med Nelly och vi mailade ett par gånger sen ringde hon mej idag och de gillade inte alls det som Nelly håller på med och de hade bett Nelly att ringa upp mej så fort som möjligt så nu väntar jag med spänning Fortsättning följer
     Jag tog chalk i stl 2 Oj, va spännande, väntar med nöje på uppföljningen
    Har oxå haft strul med nelly och lovade mig att aldrig handla från dem igen, så lång story att jag inte orkar dra den. I sommras beställde jag trots allt igen från dem en mikkelsen klänning och den kom i en helt annan färg än vad jag beställt.
  • oOrosamarängerOo

Hoho, lovad ju iförgår att fota velour t´hodded tunikan, så här kommer en bild fast inte på mig då, för såg hemsk ut i den! Här brevid min morgonrock från hm, lika va

• oOrosamarängerOo

Det ENDA jag tycker om med den är fjärilen på ryggen....som många tvärtom ogillar.

• oOrosamarängerOo

Fru vanheden: Du  va urfin i den! Ang webbshoppar så borde alla ha automatisk uppdatering, men dessvärre ofta så numer tycker jag att en vara är slut.

• oOrosamarängerOo
    Morty skrev 2009-09-16 13:44:03 följande:
    Såg en tjej vid ICA här häromdagen som hade en velourjacka/zip i orange med en fjäril på ryggen. Mums vad den så härlig ut.
    Mmmm, det låter snyggt!
    Audrey Will skrev 2009-09-16 13:51:59 följande:
    Soo Juicy - Jag tycker fortfarande den ser mysig ut men jag litar på dig när du säjer den är grisrosa. Blir det nånsin att man ska köpa den får det bli i almost black då.. för grisrosa är nog inte min färg heller. (eller någon över 5 år?)
    Önskar verkligen att den va samma rosa som på om:s egna bilder, men mycket dassigare i färgen. Skiljer sig ganska mycket nyansmässigt när man jämför med andra plagg i "rose", tyvärr. Almost black skulle nog få den att se mycket bättre ut!
  • oOrosamarängerOo

Godmorgon!! Idag fick min 112 ut och lufta sig för första gången och jissus va varm den är! Trodde det va kalllt ute o när vi skulle stressa iväg till bussen för att lämna älsta tjejen på skolan så fick jag stå och skämmas för andra hade t-shirt på sig.

Kunde inte ta av mig jackan heller för hade ett fult linne under bara som har en tendens att rulla upp sig.
  • oOrosamarängerOo

Jag gillar alla nyanser av rosa MEN klär inte i grisrosa annars är råååsa min färg  

• oOrosamarängerOo
    Jool76 skrev 2009-09-17 18:17:15 följande:
    En sådan har jag! Med matchande byxor! Älskar orange, så det var omöjligt att motstå!
    Finns den nu?
  • oOrosamarängerOo
    Jool76 skrev 2009-09-17 20:30:53 följande:
    Nej, det var förra året... Nu är det andra färger, min favvo i år är Lila.
    Ghaaa" Hade ju kunnat tänka mig en sån i orange, typiskt! 
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2