Inlägg från: oOrosamarängerOo |Visa alla inlägg
  • oOrosamarängerOo
    Tabby skrev 2009-09-10 10:08:42 följande:
    Finns mycket folklore nu i butikerna.
    I know! Denna påminner mig om en blandning av tre klassiska om plagg som mixats;)
  • oOrosamarängerOo
    Fru vanheden: Så snygg du va i jackan i bt, jättefin va den ju!
  • oOrosamarängerOo
    fru vanheden skrev 2009-09-11 18:20:24 följande:
    Njae, jackan var snygg Själv avbröt jag matlagningen och tvingade min 7-åring att ta bild.. Inför nästa bild ska jag styla mej lite mer Men vilken snygg garderob!!!!!!! Sååå avis! Jag äger inte en enda klänning från OM, hittills har jag snålat lite på det och hållt mej till koftor och blusar...Men en klänning är min dröm. Jag gillar också de gamla i bomull som är såå romantiska
    Tack! Min 6½-åring brukar oxå få agera fotograf, men brukar bli lite suddigt när hon tar bilder Vill oxå ha mer klänningar, gillar de virkade men har ingen sån och ångrar nu att jag inte köpte en som jag stod o klämde på från sommar rean på Mathilde hade 60% .
  • oOrosamarängerOo
    Saraia skrev 2009-09-11 19:10:04 följande:
    HJÄLP?! ni som har denna: Nylon hooded pile parka powder - vilken stl har ni tagit???? Samma som på tunikor el 1 stl större??? tror jag brukar ha 1-2 beroende på hur tajt upptill, blir 2 för stor??????
    Jag har den i stl 2, (är1-2 i OM) den är framförallt längre än 1, vilket jag föredrar i den jackan, rymlig men absolut inte förstor. 173cm lång.
  • oOrosamarängerOo
    SooJuicy skrev 2009-09-11 19:31:50 följande:
    Jag har den i stl 2, (är1-2 i OM) den är framförallt längre än 1, vilket jag föredrar i den jackan, rymlig men absolut inte förstor. 173cm lång.
    fast har inte powder utan röd;) har den på en bild i bt förresten.
  • oOrosamarängerOo
    Morty skrev 2009-09-11 19:35:20 följande:
    Tack! Fast den är lite snäv över axlarna på mig när jag rör mig. Sen håller maken fast vid att jag ska ta en röd istället. Tycker det är jättesvårt att välja för jag tycker de är fina båda två på olika sätt.
    Tycker du va jättefin i den. Ta den färgen du känner att du själv kommer trivas bäst i!
  • oOrosamarängerOo
    villemina skrev 2009-09-12 08:35:48 följande:
    *gäsp* God morgon! Kan man hitta en #327 i nån web-butik nu, tror ni, eller är de slut allihopa...?
     Här finns kvar i stl 2-4 i chalk http://innenetstore.jetshop.se/
  • oOrosamarängerOo
    Jool76 skrev 2009-09-12 12:22:51 följande:
    Jaha... På något mystiskt sätt lyckades en Lovely Knit i Royal följa med mig hem igår från stan! Fastän jag verkligen inte tänkt köpa något efter onsdagens storshopping! (jacka, scarf scarf och t-shirt) Jag har en i orange från förra året, men denna GICK bara inte att motstå, när den bad så snällt om att få följa med mig hem... Älskar färgen, och de bruna detaljerna på!
    Mmmm, visst är den snygg! Har oxå en royal knit, nu väntar den bara på att det ska bli lite höstväder oxå så den får användas
  • oOrosamarängerOo
    villemina skrev 2009-09-12 21:21:04 följande:
    Kolla: www.tradera.com/Odd-Molly-Vacker-tunika-stl-2... Om jag fick för mig att färga ett OM-plagg så skulle jag ha sprätt bort lappen framtill först, sedan färgat och till sist hade jag sytt fast lappen igen. Hade aldrig vågat färga nåt plagg så, men det blir ju liksom lite "fel" när lappen också färgas... INTE MIN AUKTION!
    Hihi, hade jag fått för mig att färga ett OM plagg så hade jag nog aldrig kommit på att man kan sprätta bort lappen för att sedan sy fast igen men så är jag inte sykunnig för fem öre heller.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2