Inlägg från: oOrosamarängerOo |Visa alla inlägg
  • oOrosamarängerOo

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Va trist med alla fel hit och dit. Glad jag köpte 112 jackan!

Va en runda i stan, förbi åhlens och utnyttjade min 20% rabatt, köpte en light cotton embroidered. Hade oxå tänkt köpa ett spoiler linne och en Enticement Long Underdress, men när jag började syna dem i sömmarna så fanns det inte ett enda av dem i någon färg som inte va felfritt!  Den sistnämda va snedsydd spets på endel, alla hade skavanker i den veckade trekantsdelen i nederkanten, trådade sönder mm.
    Spoilersarna va spruckna, eller så att de va påväg att spricka, sömmarna hade delat på sig och sidenet hade trasat upp sig på endel. 
    Helt otroligt vilken dålig kvalitet. Såg helt slarvsydda ut
  • oOrosamarängerOo
    SooJuicy skrev 2009-09-18 17:21:34 följande:
    Va trist med alla fel hit och dit. Glad jag köpte 112 jackan! Va en runda i stan, förbi åhlens och utnyttjade min 20% rabatt, köpte en light cotton embroidered. Hade oxå tänkt köpa ett spoiler linne och en Enticement Long Underdress, men när jag började syna dem i sömmarna så fanns det inte ett enda av dem i någon färg som inte va felfritt!  Den sistnämda va snedsydd spets på endel, alla hade skavanker i den veckade trekantsdelen i nederkanten, trådade sönder mm. Spoilersarna va spruckna, eller så att de va påväg att spricka, sömmarna hade delat på sig och sidenet hade trasat upp sig på endel.  Helt otroligt vilken dålig kvalitet. Såg helt slarvsydda ut
    Råkade klicka iväg, skulle skriva oxå att ni som har något av dem, kolla igenom sömmarna ordentligt och testdra lite, för hade reklamerat!
  • oOrosamarängerOo
    Morty skrev 2009-09-18 17:44:11 följande:
    Åh såg du om Åhléns har Lovley knit i cherry?
    Japp, massvis hade de, cherry, royal, ljusrosa och svart eller om det va mörkblå? Tror de precis hade fyllt på, för va fullt
  • oOrosamarängerOo

Viii, två Humanity Läderarmband är påväg till mig, ett vitt och ett ljusrosa, och fick ett jättebra pris då en webbshop hade gjort en miss i prissättningen när de la ut dem, som de sedan justerade i illfart till det rätta....annars skulle de ju gå back 'Men jag fick dem för 199

Fler som fastnat eller har de läckra armbanden?
  • oOrosamarängerOo
    Duntoffla skrev 2009-09-18 23:13:26 följande:
    Är det dem i olika färger med text på? I så fall ja. Fast jag har inte köpt något än. Är sugen på mörkbrunt
    Yes, är dem....änkla o fina tycker jag. Är inte så mycket för smycken, armband eller halsband, men dessa nockde mig! Så gör man en god gärning sammtidigt oxå
  • oOrosamarängerOo
    fru vanheden skrev 2009-09-19 07:22:17 följande:
    Jag satt och spanade på dem igår kväll på sid & sally och tintin... Så läckra!! Jag funderade på ett brunt och ett rosa Vilken tur med ett sånt bra pris...Halva priset ju var köpte du dina? Jag våntar på ett par uggs i chocolate som jag har beställt på CD Hon har 15% på alla uggs till och med imorgon om det är någon som vill passa på
    Köpte från sidandsally, måste precis lagt upp dem när jag av en slump tittade in där och förstod att det måste blivit nåt knas med priset,,,,men glad är jag för det
    jojoa75 skrev 2009-09-19 00:31:55 följande:
    missat.. ska genast kolla upp! Får googla det, eller är det nån som har en länk?
    Här säljs de bla, ser att flera färger är slutsålda hos sidandsally.
    http://www.tintinstyle.se/system/search/search.asp?m=129&g=0&langid=46 
  • oOrosamarängerOo

Guess what,  den grisrosa velour hooded tunikan jag öst galla över....tagit emot lite att skicka tbax den, dragit på det hela veckan och idag bestämmde jag mig, jag behåller den! Spatserade runt i den i stan med light cotton embroided chalk med royalbrodyr under och kände mig snygg i den

Må va grisrosa och sladdrig, men nu gillar jag den. Vissa plagg behöver växa!
  • oOrosamarängerOo

Sen så va jag på nk och stod och o

Mamma till N o N skrev 2009-09-19 10:14:11 följande:
    fru vanheden skrev 2009-09-19 07:22:17 följande: Hej! jag har beställt från Humanityforall.com inkl betalade jag 260:- men det var väldigt utplockad på färger... Jag valde ett i teal (blågrön) Vart har ni köpt ifrån? På sidandsally kostar dom ju 399 :- ??? shopaholicmamman.blogspot.com/
    De hade satt ut dem för 199:- så jag fick dem för det. Sedan uppdaterade de ganska snabbt till rätta priset, så låg inte ute så länge för 199.
  • oOrosamarängerOo

Ja ha, och vart tog resten av min text vägen  Va på nk och såg där att jackorna...738a heter den va? va väldigt dåligt sydda och fodret hängde ut i ärmarna på endel. OM borde dra tbax dem, för ser ut att va måndagsex hela bunten ju{#lang_emotions_undecided} 

• oOrosamarängerOo

Åhhh va jag älskar att spepa runt i nya odd molly kläder, kan de inte komma med ett tvättmedel eller parfym som doftar så

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2