Inlägg från: oOrosamarängerOo |Visa alla inlägg
  • oOrosamarängerOo

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Duntoffla skrev 2009-09-13 10:38:43 följande:
    Kul! Är det ingen som vet om Glazing skirt? Kan man hitta den någonstans ännu?
    Nej, den kommer i vinterkollektionen va?
  • oOrosamarängerOo
    Duntoffla skrev 2009-09-13 10:44:53 följande:
    Vet du när den släpps? *vill ha* Undrar vad den kommer att kosta...
    Nope, ingen aning!
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2009-09-13 11:29:25 följande:
    Normal, jag är stl 0 eller 1 och har stl 0 på min angelina dress och den sitter som en smäck.
     Den är tight över bysten, har stl 2 i min.
  • oOrosamarängerOo
    Duntoffla skrev 2009-09-13 11:42:19 följande:
    Jag har ingen byst men om jag har 2 i tunikor och sånt men ex strl 3 i Pleated demin skirt (dock lite stor) vad bör jag då ha? 2 eller 3? Har du 1 i andra kläder från OM?
    Då tror jag 2 blir bäst ?
    Jag har ungefär hälften i 1, hälften i 2 i OM, är 173  60kg 75E.
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2009-09-13 14:22:05 följande:
    Dåligt att ha en söm på ett ställe i ett känsligt material där det lätt blir tight....
    Önskar så att spoilersarna va sydda på ett annat sätt. Inget för storbystade tyvärr, och sömmen mitt där fram gör ju det ännu värre{#lang_emotions_undecided}
  • oOrosamarängerOo
    villemina skrev 2009-09-14 10:20:55 följande:
    *förvirrad* I min lokala OM-butik sade de att 112:an är höstjacka och 738A är mer en vinterjacka. Hur är det egentligen?? Är 112:an tjockare (har aldrig klämt eller provat 112:an).
    Nää, 112 är mer vinter än höst!
  • oOrosamarängerOo

Va och hämtade ut min revolution blouse och är ju verkligen helt underbar, så den behåller jag, men den rosa veulor hodded tunicen va en stor besvikelse! Inte alls lika fin irl som på bilder ju, mer grisrosa, för lång, morgonrockskänsla, sladdrig, nästan 2 pix...nej den åker tbax! Jag som annars älskar veulorplaggen och min robe{#lang_emotions_undecided}

• oOrosamarängerOo
    Audrey Will skrev 2009-09-14 11:24:11 följande:
    Det var det jag fått för mig! Däremot är ju 112:an kortare än 738:an, så inte lika varm över lilla baken..
    Ja, den är ju lite kortare, fast går över rumpan gör den
  • oOrosamarängerOo
    barn05 skrev 2009-09-13 21:31:55 följande:
    Jag funderar på en Everyday short cardigan i färgen Royal. Har aldrig provat den kortare modellen och undrar om någon här har den och trivs? Är färgen Royal lika snygg i verkligheten som på bilderna?
    Har inte den, men andra i royal och är ju en ljuvlig färg tycker jag. SEdan skiljer det sig lite nyansmässigt på royalfärgen i olika plagg och material.
  • oOrosamarängerOo
    jojoa75 skrev 2009-09-14 13:57:19 följande:
    hmm den tyckte jag ju såg så snygg ut oxå! Du har inte bild på den när du provar den?
    Nä, precis vikt ner den tbax i påsen för att retunera till milkandhoney. Orkar inte ta upp igen o börja fota  
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2