• Morty

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Pokergirl skrev 2009-09-11 23:07:00 följande:
    Idag fick jag hem min underbara jacka, 738an i almost black som jag beställde i onsdags. Superb service från Ajabaja. Var nere på stan i jakt på en Frill men passade på att prova jackan i strl 4 då jag läst att dom skulle vara små i storlekarna. Som tur var hade jag beställt en 3:a, jag upplever inte jackan som liten i storleken alls! Jag är gravid och stooor över magen och tuttarna men min 3:a hade jag då inga problem att stänga. Lång och härlig i ärmarna och bra längd. Supernöjd! Men jag skulle även vilja ha en military, toksnygg!
    Grattis till er lyckat köp!
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Morty skrev 2009-09-11 23:09:19 följande:
    Grattis till er lyckat köp!
    ett - skulle det ju vara.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-09-12 20:05:27 följande:
    Hej Förlåt en OT fråga men vet någon hur man gör om man kommit åt någon inställning på FL som gör att texten blir pyttig? Har testat att starta om men det hjälper inte..
    Tryck Ctrl & +.

Mattis pillade på min dator och samma hände där fick sån liiiiten text.
    Pluttan & Plutten
  • Morty

Dunis: Har det blivit någon shopping idag då?

Pluttan & Plutten
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-09-12 20:14:21 följande:
    Nope, nada! Är sugen på att shoppa men vet inte vad. Och jag har ändå inget att shoppa för så det är väl lika bra det. Får torrshoppa i nätbutikerna. Vet du hur denna är i storlek? Tänkte inte köpa just denna men kanske till en annan gång. www.tradera.com/Fantastisk-omlott-tunika-tuni... Inte min annons!
    Nämen ojdå! Såg nu att det blev lite konstigt. Man ska alltså inte trycka &-tecknet. Bara ctrl +. Sorry {#lang_emotions_embarassed}
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-09-12 20:14:21 följande:
    Nope, nada! Är sugen på att shoppa men vet inte vad. Och jag har ändå inget att shoppa för så det är väl lika bra det. Får torrshoppa i nätbutikerna. Vet du hur denna är i storlek? Tänkte inte köpa just denna men kanske till en annan gång. www.tradera.com/Fantastisk-omlott-tunika-tuni... Inte min annons!
    Ja, men ibland är det bra att torrshoppa. Det är då man brukar hitta en massa nya saker man skulle vilja ha. Den är jättefin den du länkade till, men tyvärr har jag ingen aning. Såg någon på Formex som hade en sån på sig. Härlig!!!
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-09-12 20:17:16 följande:
    Haha..ok. råkade dessutom trycka lite många gånger så nu är det tokstort
    då är det bara att trycka ctrl -
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-09-12 20:22:29 följande:
    Stort tack! Känner mig som värsta ufot nu Har du något på din önskelista nu?
    Som sagt 'been there, done that'

Ja, jag vill köpa en lovley knit i cherry trots att det är i ull. Provade en royal 2:a och den satt som ett smäck!! Så då måste jag ju bara ha en tänkte jag. Får väl ta mig in till Åhléns och hoppas på att de tagit in den. För den är slut i den ena affären här i min storlek och den andra har inte tagit in cherry.
    Pluttan & Plutten
  • Morty

Ja, sen skulle jag vilja ha antingen en 327 eller en 329 i grönt. Så jag kikar in på Tradera lite då och då så får se om jag får tag i en sån någon gång.

Pluttan & Plutten
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-09-12 20:27:16 följande:
    Den är himla fin. Kändes den inte kliig?
    Jag blev faktiskt positivt överraskad men jag måste ha något långärmat under heltklart. Jag vet att jag fått utslag i armvecken vid något tillfälle så jag vågar inte chansa.

Du själv då, hur lång är din önskelista?
    Pluttan & Plutten
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2