Odd Molly - för oss inbitna del 2
Jool76 skrev 2009-09-14 16:45:22 följande:
OMG OMG OMG!Igår var jag och maken på lite shoppingrunda. Jag provade massa Odd Molly plagg (så klart). Bestämde mig för att en V-neck i Almost black skulle få följa med hem.Jag provade även, åter igen, Hearted tunic som jag sedan tidigare är kär i. Denna gången provade jag den i Almost Black, som jag tidigare inte sett
IRL. ( Fru Vanheden....! ) Jag bad maken titta och vi konstaterade hur fin den är. Jag suckade och sa att det inte går, jag måste motstå - jag har shoppat så mycket och den är för dyr. Jag bad honom hålla den tills jag kom ut ur provrummet och kunde lägga tillbaka den. När jag kommer ut har han lagt den över armen. Jag sträcker mig mot den, han säger - "Nej, du får den av mig!" (vi har inte helt gemensam ekonomi, shoppingen sker från våra egna konton)Jag försökte övertyga honom om att det var helt galet, men lyckades inte. Det känns fortfarande helt galet, men den är såååååå fin och jag är såååååå glad och tacksam!
Åh, din lyckost!!!!!!!
Jag får lov att leva mej in i dina känslor så länge...
Så berätta....Hur snygg är du i den????
Jag såg den svarta på bild någonstans och blev lite besviken på bilden men jag tror inte att bilden gav den rättvisa...Den såg "trasig" ut..
Jag önskar så att jag kunde få se den i verkligheten..
Kan du inte lägga ut en bild så är du sååå gullig
Fast jag har inte råd ännu med den...Är säkert uppe i 10 000:- på OM bara denna månaden
Så jag får vara lycklig för dej
Och vilken snäll man du har
Vi här hemma har gemensam ekonomi...Men min man är också snäll och låter mej handla