• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • NewYorker

fru vanheden skrev 2009-09-06 00:15:59 följande:

Åh, grattis till en superfin blus!!Vilken färg blev det??Jag fick hem min igår i powder och den är så himla fin!!Fast jag vill nog ha en i chalk också Jag tog en storlek 2 och tyckte att den var normal i storleken..Den är bara sååå snygg!Och den passade så bra tillsammans med min spoiler tank i royal Hoppas att du också blir lika nöjd som jag/ kram
    Tack, jag köpte den från M&H, en vit - i storlek 3. Vad kul att höra att du är så nöjd med den!

Hoppas storleken funkar bara. Jag pendlar mellan 3 o 4, brukar ha 3 i blusar och 4 i koftor o klänningar. Men nu har jag märkt att 4 oftast blir för stort, vet inte om storlekarna blivit rymligare ?

Beslöt mig också för att skicka tillbaka min First Lady i stl 4 och byta till en 3, den blev för bylsig. Det är ju en otroligt fin feminin kofta, jag vill inte att den ska vara för stor.

Ha en bra dag allihop!
  • Kajsan
    MrsFreckles skrev 2009-09-06 00:18:30 följande:
    Lite OT men skyller pa bloggarna jag last har Nagon som har skor fran Hasbeens? Har blivit sa sugen pa Lace-up Boot...Hur ar dem, skona? Bra kvalitet? Ser ju rejala ut! Ar ju en rejal slant...Skulle vara sa coola till Velour frill dress och Check me Andress...
    Jag har bara två par sommarskor, slip in superhigh och peep toe superhigh.
    Sjukt sköna, jag har haft dem hela sommaren, i sandlådan, på jobbet och på kvällen ute.
    Vill också ha från höstkollektionen men de känns lite dyra  nu för mig så vi får se...
    Jo just det!
  • NewYorker
    isako skrev 2009-09-06 12:15:06 följande:
    Vad heter denna? Den är ju ljuuuvlig. Sprang på den nu på T o vill absolut! ha en sådan!!www.tradera.com/Troja-tunika-fran-Odd-Molly-n...(ej min osv..)
    Den är supersöt, jag har haft en sådan (sålde den för något halvår sedan). Den är ganskaliten i storlek, tänk på det om du får tag i en.
    Den finns i rött och brunt också, mumma!
  • isako
    alias skrev 2009-09-06 12:26:02 följande:
    Vad heter denna? Den är ju ljuuuvlig. Sprang på den nu på T o vill absolut! ha en sådan!!www.tradera.com/Troja-tunika-fran-Odd-Molly -n...(ej min osv..) Den är supersöt, jag har haft en sådan (sålde den för något halvår sedan). Den är ganskaliten i storlek, tänk på det om du får tag i en. Den finns i rött och brunt också, mumma!
    Stargirl skrev 2009-09-06 12:18:45 följande:
    Vet ej, den är väldigt söt.
    Denär ljuuuvlig!

NewYorker. Ohh bra du sa det. Hade tänkt mig en 3a. Du råkar inte komma ihåg vad den hette??
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • NewYorker
    isako skrev 2009-09-06 12:35:39 följande:
    Denär ljuuuvlig! NewYorker. Ohh bra du sa det. Hade tänkt mig en 3a. Du råkar inte komma ihåg vad den hette??
    Funderar så hjärnan gnisslar, kan inte minnas just nu men hör av mig asap om jag kommer på det.
    Modellen är väldigt figursmickrande, tycker jag, och den är ju i lite kraftigare material vilket kan vara bra nu till vintern.

Lycka till med jagandet!

• Leonike

Hej!
    Här var en tråd för mig, älskar OM! Ha precis klickat hem 112 parkasen, någon som har den och hur är den i storleken? Tycker den är såå fin.

• Sandra G

Det blev en brun.

Frusna flickan skrev 2009-09-05 23:16:48 följande:

Så trevligt! vilken färg blev det?
  • storblomman

Hej! Har hittat en del fint som jag skulle vilja pröva. Här i stan finns begränsat med OM så det får bli nätet. Har ni någon favoritsida som ni kan tipsa om? Sen undrar jag över stl. Är en ganska normal Medium. Byst 80 c. 162 lång o 60 kg. Vilken storlek ska jag satsa på tror ni?

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2