Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Såg aldrig om ngn svarade mig igår och jag orkar inte leta massa sidor bak men jag undrar om/när OM rear ut sina plagg med bland annat Indy dressen? ( är det spring eller pre fall?)

• Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-10-02 22:17:28 följande:
    Skulle nog säga mellandagarna. Knappast någon rea innan dess (ingen ordentlig i alla fall).
    Ok. Hoppas då man kan ha tur och hitta en indy i chocolate *har inte gett upp tanken på en fin klänning än*

Är så sugen på en fin klänning nu. Har bara riktigt somriga eller svarta. Vill ha något snyggt mellanting som piggar upp lite. Synd att flera är av ull {#lang_emotions_undecided}

Såg du förresten några OM-jeans i Barkaby?
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-10-02 23:06:39 följande:
    Ja, för två veckor sedan hade de många jeans. Nu var det ganska urplockat men fanns fortfarande en hel del.
    Tabby skrev 2009-10-02 22:23:33 följande:
    Jag väntar oxå på rea eller något erbjudande där någon webbia har min underbara taradiddle . Köper jag på Tradera så vill jag ju inte ge nypris, för då kan jag köpa i webshop. Där har jag tryggheten att reklamera om det skulle vara något.
    Ja, Taradiddle är också superfin. Men de är ju rätt dyra...
    Lillla My skrev 2009-10-02 22:49:06 följande:
    Det fanns stuprörsjeans stl 3 (kan ha funnits nån mer stl men några treor fanns) för 660kr (osäker på nummer, ev 596?) Sen även några färgglada (typ knallturkos, lila och nåt mer) som jag inte tittade så mycket på så jag vet ej modell och storlekar, kostade 960kr.
    Tack! Då är det inget för mig. Är ute efter de ljusare med bootcut och låg midja.
  • Duntoffla
    Skrutteruttan skrev 2009-10-02 23:43:09 följande:
    Måste bara presentera min rykande färska blogg skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com/ Det har tagit mig hela kvällen och ändå är den jätte B, men jag SKALL lära mig och bli bättre. Till slut fick jag till det där jäkla bildspelet, tack Pinglan för tipset om Bina, det hjälpte mig halvvägs i alla fall!!!
    Kul med mer bloggar! *lägger till den i min lista*
  • Duntoffla
    MammatillO skrev 2009-10-03 16:47:06 följande:
    Öhhh , NK vet jag iaf vart det ligger men dom andra är som ett frågetecken för mig enda Åhlens jag känner till är det i sundbyberg *S* Ska ta reda på gatuadresserna och skriva upp dom
    Det är promenadavstånd till alla de där butikerna. Det finns även Wink i Sturegallerian (har inte själv varit där så jag vet inte hur utbudet är)

Best of Brands i Sickla Köpkvarter har också OM men ligger några minuters resväg utanför city
  • Duntoffla
    MammatillO skrev 2009-10-03 17:04:41 följande:
    Hur är continent x-stitch klänningen och makeout klänningen i storlekarna? har 2 i lovely kniten och 3 i velour frill tunikan.
    Jag har 2 i det mesta av överdelarna men provade Stitchen i 3 och den satt bra över rygg och så. DÄremot helt fel modell på mig utan boobs
  • Duntoffla
    MammatillO skrev 2009-10-03 17:09:34 följande:
    Haha då kan jag glömma den då jag är nästan är utan Boobs jag är super bred över rygg och axlar det är där problemen sitter med storlekar
    Fast jag har sett folk med mindre boobs som haft den men på mig sitter den tyvärr inte alls bra. Blir så konstig urringning och även med linne under ser jag inte klok ut.

Har också brett bakparti ( på alla sätt )
  • Duntoffla
    Jool76 skrev 2009-10-03 18:34:54 följande:
    Jag tänkte först att det kanske är meningen att det ska "fluffa utanför" lite, så att man ser det rosa fina fodret...? Men som sagt så kan det kanske vara felsytt då...
    Tror att det var Bina som också hade samma "fel" med fodret.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2