Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Kajsan skrev 2009-09-18 21:24:12 följande:
    Det där är en secret button tunic, min favorit
    Så är det den heter ja. TAck! Vet du vilken kollektion den tillhör? Kan det vara förra vårens eller höstens?
  • Duntoffla
    Fru Frö1 skrev 2009-09-18 21:45:48 följande:
    Hallå, Vilken trevlig tråd Ni har! Gillar Odd Molly men är ingen "expert". Har endel plagg och nu läste jag i tråden om kopior??? Är det några specifika plagg man ska se upp för på tex Tradera eller florerar kopior på de flesta plagg? Låter ju supertrist och inget man vill råka ut för!!!!!!!! Hoppas Ni som är väl insatta har några tips, så man inte blir lurad. (förutom att be om inköpskvitto) Tack och trevlig kväll :)
    Hej hej!

Jag är inte heller någon expert men de plagg som verkar kopieras är

Lovely Knit
    Summer of 2007 tunic
    Jackor??
    Continent Stitch
    Blus 329 och 327?

Jag skulle vara uppmärksam på allt som samma säljare säljer många av.
  • Duntoffla
    isako skrev 2009-09-18 21:50:39 följande:
    Ohhh fick mina fiiiina plagg från CD nu. Men kan fasiken bestämma mig för vilken färg på jackan!!! almost black eller röd.. 
    Bild please?
  • Duntoffla
    isako skrev 2009-09-18 22:56:12 följande:
    Hmm...alltså¨båda är ju snygga men jag tycker nog röd.

Sen passar ju himla bra i check me andress. Tycker inte du ska sälja den Men du vet ju å andra sidan var som skulle vara mest användbart hos dig
  • Duntoffla
    SooJuicy skrev 2009-09-18 23:10:05 följande:
    Viii, två Humanity Läderarmband är påväg till mig, ett vitt och ett ljusrosa, och fick ett jättebra pris då en webbshop hade gjort en miss i prissättningen när de la ut dem, som de sedan justerade i illfart till det rätta....annars skulle de ju gå back 'Men jag fick dem för 199 Fler som fastnat eller har de läckra armbanden?
    Är det dem i olika färger med text på? I så fall ja. Fast jag har inte köpt något än. Är sugen på mörkbrunt
  • Duntoffla
    isako skrev 2009-09-18 23:13:27 följande:
    Ja viiissst är den ljuuuvlig! Älskar den! Får se om man kan skiljas från ngn av de andra istället. Men blir det inte lite kaka på kaka? Vad har man förresten till?? Under liksom.. Hade gärna haft kneelength socks men.. kostar ju en halv förmögenhet juh! Plus undrar om de passar på en tjockis som mig..
    Ja, den har ju lite knepig längd tyvärr. Jag hade nog haft leggings under tror jag.
  • Duntoffla
    82an skrev 2009-09-18 23:19:56 följande:
    Jag är så sugen på en Indy klänning butterfly i brunt men den är slut överallt. Någon som vet en webbutik som har den? Surt att jag inte såg hur fin den var när den kom och var mer tilgänglig. Men jag kärade inte ner mig förns nu *suck*.
    Vilken storlek?

Den är helt underbar. Hade jag haft råd hade en sån definitivt hängt i min garderob redan.
    SooJuicy skrev 2009-09-18 23:20:44 följande:
    Yes, är dem....änkla o fina tycker jag. Är inte så mycket för smycken, armband eller halsband, men dessa nockde mig! Så gör man en god gärning sammtidigt oxå
    INte jag heller. har lite enkla smycken men det får inte vara för mkt. Synd att jag inte hann shoppa dem för 199 pix
  • Duntoffla
    82an skrev 2009-09-18 23:31:43 följande:
    Storlek3. Den är helt underbar fattar inre hur jag kunnar missa det.
    Samma som jag har då (eller skulle ha) jag provade den i OM-butiken i somras och den är så figursmickrande.

Jag vet inte spontant var den kan finnas men håller ögonen öppna
  • Duntoffla
    SooJuicy skrev 2009-09-19 07:59:42 följande:
    Jag får nog ändra mig. Vill ha det ljusbruna

Hmm...frågade igår och frågar igen. Vet någon till vilken kollektion som Secret button tillhör?
  • Duntoffla
    Sylt skrev 2009-09-19 08:29:07 följande:
    Godmorgon! Är det ngn som vet hur jeansen i tidigare kollektioner är i strl? Jag köpten en cotton twill skirt i går i strl 2. Den sitter som en smäck, t om lite stor. Provade även jeansen från denna säsong i strl 3, men de fick jag knappt upp över knäna .
    Morrn morrn!

Fattar inte att det ska vara sån skillnad mellan plaggen jämt. Hmm...undrar också över jeansen från äldre kollektioner.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2