• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Tabby

Sara Mia skrev 2009-08-17 22:16:47 följande:

Jag blir faktiskt irriterad på web-shopar som tar in nya OM-sortmentet men kör sommarkollektionen och ibland ännu äldre kollektioner till fullpris ändå tex. Bodhi och Lejonhuset tex. Även Stayhard och zoovillage är sega med REA på gamla kollektioner (även om de inte fått nytt ännu). IRL-butiker och andra web-butiker har ju REA:t dessa sedan länge. Vad är vitsen med att spara gamla kollektioner? Nej, sälj ut, töm hyllorna och ta in mer av det nya istället. Håller ni inte med?
    Stayhard trodde inte de skulle rea för de sa att de förmodligen kommer få sålt plaggen ändå....
  • Ullis 10

Frusna flickan skrev 2009-08-17 22:26:44 följande:

Ullis, har inboxat dig
    :)!
  • Ullis 10
    Duntoffla skrev 2009-08-17 22:24:58 följande:
    Åh, låter som massa fint! Trist med t-Shirtsen Man kan ju tycka att de borde hålla.
    Jag fick reklamera vårens grå 327 - brodyren släppte första tvätten. För korta trådar tydligen. Nervös inför att tvätta min nya blåa nu:).
  • Duntoffla
    Ullis 10 skrev 2009-08-17 23:11:33 följande:
    Jag fick reklamera vårens grå 327 - brodyren släppte första tvätten. För korta trådar tydligen. Nervös inför att tvätta min nya blåa nu:).
    Det förstår jag. Såna här pass dyra plagg bör ju klara många tvättar. {#lang_emotions_undecided}

Är de för övrigt sköna i materialet?
  • freemind
    Sommarbebben skrev 2009-08-17 19:59:36 följande:
    Shit, vilken kommentar jag fick på bloggen precis! Japp, smaken är som baken, men luktar inte det här lite "avundsjuka"????Börjar härja om att man ville visa att var rik etc bara för att man bar Mollysar - vilket miffo!Nä, nu får ni muntra upp mig - blev helt ledsen, arg, nu mest förbannad för den knäppa kommentaren.
    Om man nu har de åsikterna som anonym har, varför går man då in på en renodlad OM-blogg? Och om man nu av misstag hamnade där... måste man kommentera?

Låt det rinna av dig :)
    Jag tycker att du var supersnygg i din outfit idag!
  • isako
    Sommarbebben skrev 2009-08-17 19:59:36 följande:
    Shit, vilken kommentar jag fick på bloggen precis! Japp, smaken är som baken, men luktar inte det här lite "avundsjuka"????Börjar härja om att man ville visa att var rik etc bara för att man bar Mollysar - vilket miffo!Nä, nu får ni muntra upp mig - blev helt ledsen, arg, nu mest förbannad för den knäppa kommentaren.
    Fick du?? Vilken blogg är din?
    (får man fråga det?? )
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Ullis 10

Det förstår jag. Såna här pass dyra plagg bör ju klara många tvättar. Är de för övrigt sköna i materialet?
    [/citat]
    Superskön! Och ok pris för molly iallafall!)

• Ullis 10
    isako skrev 2009-08-18 00:30:06 följande:
    Mollyflickan!
  • Bambiblogg
    freemind skrev 2009-08-18 00:08:58 följande:
    Om man nu har de åsikterna som anonym har, varför går man då in på en renodlad OM-blogg? Och om man nu av misstag hamnade där... måste man kommentera?Låt det rinna av dig :)Jag tycker att du var supersnygg i din outfit idag!
    Jag har sett många elaka kommentarer hos flera OM-bloggare. Trist att det ska bli så, men folk kanske tycker att man "skryter"?
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2