• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Kajsan
    Duntoffla skrev 2009-08-19 22:25:30 följande:
    Jag har! Gillade den Bra pris också!
    Ja precis! Jag funderar på den över jeans, men det kanske inte funkar?
    Hmmm....Eller ska man spara slantarna?
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Duntoffla
    Kajsan skrev 2009-08-19 22:26:09 följande:
    Ja precis! Jag funderar på den över jeans, men det kanske inte funkar? Hmmm....Eller ska man spara slantarna?
    Funkar och funkar. Kanske lite bylsigt? {#lang_emotions_undecided} i så fall väldigt smala jeans eller jeansleggings.

Jag valde ( i alla fall för tillfället) tunikan istället.
  • Kajsan
    Duntoffla skrev 2009-08-19 22:28:16 följande:
    Funkar och funkar. Kanske lite bylsigt? i så fall väldigt smala jeans eller jeansleggings. Jag valde ( i alla fall för tillfället) tunikan istället.
    Ja alltså smala jeans, typ stuprör.
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • NewYorker

Jag är väldigt förälskad i denna

www.folkart.se/produkt.php

men vill helst ha den i vitt eller rosa.

Vet någon hur den är i storlek? Som makeout-blusen, eller?
    Har ni sett den någonstans i stl 3 eller 4 i denna färg? Jag hittar bara grått.

Är den fin, eller blir den too much?!

www.tradera.com/Odd-Molly-Tunika-storlek-3-auktion_96000049

Påminner också om denna, vet någon SNÄLLA nummer och namn? Från kollektionen Burn Baby Burn.

• Sandra G

Tycker tunikan är superfin. Lite osäker på det rutiga bara. Vad kostar den?

Duntoffla skrev 2009-08-19 22:28:16 följande:
    Funkar och funkar. Kanske lite bylsigt? i så fall väldigt smala jeans eller jeansleggings. Jag valde ( i alla fall för tillfället) tunikan istället.
  • Duntoffla
    Kajsan skrev 2009-08-19 22:30:31 följande:
    Ja alltså smala jeans, typ stuprör.
    Ja, det kan nog funka även om jag tror att den är snyggast till strumpbyxor och stövlar.
    alias skrev 2009-08-19 22:30:32 följande:
    Jag är väldigt förälskad i denna www.folkart.se/produkt.php?pid=1535 men vill helst ha den i vitt eller rosa. Vet någon hur den är i storlek? Som makeout-blusen, eller? Har ni sett den någonstans i stl 3 eller 4 i denna färg? Jag hittar bara grått. Är den fin, eller blir den too much?! www.tradera.com/Odd-Molly-Tunika-storlek-3-au... Påminner också om denna, vet någon SNÄLLA nummer och namn? Från kollektionen Burn Baby Burn.
    Fin tycker jag.
    Sandra G skrev 2009-08-19 22:30:36 följande:
    Tycker tunikan är superfin. Lite osäker på det rutiga bara. Vad kostar den?
    Tunikan kostar 1295 kr.
  • Frusna flickan
    Morty skrev 2009-08-19 22:04:53 följande:
    Åh nej!!! Säg inte så, jag som beställd en smock idag. Jaja, jag har ju öppet köp som tur är.  Bara att lämna tillbaka som tur är. Du var jättefin i check me är det tunikan eller blusen?
    Tack Det är blusen.
  • Morty
    Frusna flickan skrev 2009-08-19 22:38:10 följande:
    Tack Det är blusen.
    Har du något fint linne under då? För jag tyckte jag såg någon härlig volang.
    Plutten & Pluttan
  • Frusna flickan
    summertime123 skrev 2009-08-19 22:16:59 följande:
    Åh jag pillade lite på check me blusen häromdan men blev lite besviken. Men nu när du säger att den sitter fint om man har stora bröst så kan jag faktiskt tänka mig det!! Behöver jag gå upp en storlek så "de" får plats eller kan jag ta min vanliga storlek tro?
    Nu vet ju nte jag hur stora bröst du har *s men jag som har 2-3 på olika om-plagg har stl 2!   På tex 4 continent måste jag ha 3 för att öht få in bröna. Jag kunde ha trean på check me blusen men den var lite pösig  i övrigt och långa  ärmar etc. så gå upp en stl känns tveksamt
  • Frusna flickan
    Kajsan skrev 2009-08-19 22:24:42 följande:
    Checkmeanddressen ( oj långt ord ) är lockande, nån som provat den?
    Jag, ljuvlig tycker jag! Men kunde på den inte ha 2 utan 3 (har 2-3 pga att den var rätt trång  ärmarna faktiskt. nte som blusen alltså..

17 06 07: Jag har bild  bildtråden!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2