• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Frusna flickan
    Frusna flickan skrev 2009-08-20 12:18:57 följande:
    Nej det är klart att du inte ska. Ring bara så ordnar det sig nog. Hon har ju fått tillsägelser från OM.
    Sorry hade inte läst ikapp.........

Hon bjöd mig på frakt två ggr och blev kompenserad en gång så jag har också blivit bemött toppen trots att jag gjort flera returer. Men jag håller givetvs med om att beteendet mot Kajsan (var det väl?) INTE är okej.
  • summertime123

frusna flickan: check me blusen satt ju jättefint på dig! Sprang in i en butik och prova den och 1:an satt inte bra på mig alls, en 0:a hade blivit alldeles för tight vid armarna. TUR att jag inte beställde den fr nätet! Testade även T88buttondown och1:an va alldeles för tight vid armarna och 2:an va dunderstor *suck* den enda som satt bra va t88 smock men jag har ju redan #100 och de är ju så lika... fast jag föredrar denna.. hatar att man ska vara mellan två storlekar!

• Skrutteruttan
    alias skrev 2009-08-20 10:32:08 följande:
    De burkar vara snabba, så du hinner bergis få leverans!Är så HET på #26 just nu, men är rädd att köpa fel storlek (den är ju inte gratis) och ha strul med retur och ev byte (och då är väl rätt storlek slut ...). Iochmed att det är resår (smock) på överarmarna ska man väl inte köpa för liten, men jag är rädd för att se ut som ett tält i den.Hm. Typiskt att varken Om-butiken, NK, Mathildes eller Åhléns har tagit hem den!!!
    NU har jag lagt in bilder! Hoppas det kan vägleda dig lite kring storlek...

Ingen spoiler idag (är lite nojig eftersom jag skickat tillbaka min 0:a och skulle få sista 1:an). Jag avskyr att byta saker (gör det i stort sett ALDRIG), men 800 kronor kunde jag liksom inte bara låta ligga på hyllan...
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • malinoski
    Mabimao skrev 2009-08-20 12:07:13 följande:
    Sälj likadana på T nu, säkert samma kille.
    Ja det är definitivt samma kille.
    Vad säger ni, har de här jackorna funnits i tidigare kollektion?
    Är den äkta eller fake?

Vet inte vilken jag tycker är snyggast heller, den beiga eller grå?
    Om jag nu ska våga köpa en alltså..

www.tradera.com/category/category.aspx&listtype=1
  • Stargirl
    malinoski skrev 2009-08-20 14:00:53 följande:
    Ja det är definitivt samma kille.Vad säger ni, har de här jackorna funnits i tidigare kollektion?Är den äkta eller fake?Vet inte vilken jag tycker är snyggast heller, den beiga eller grå?Om jag nu ska våga köpa en alltså..www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=...
    De ser onekligen äkta ut. Iaf på bild.
  • malinoski
    Stargirl skrev 2009-08-20 14:07:13 följande:
    De ser onekligen äkta ut. Iaf på bild.
    ja, den kanske är det ändå.
    vad tycker du om färgerna då?
    beige eller grå?
  • elma

malinoski: jag har köpt en jacka av honom på blocket, ska hämta den på posten idag...jag kan meddela resultatet sedan, jag valde en grå!

• Stargirl
    malinoski skrev 2009-08-20 14:11:10 följande:
    ja, den kanske är det ändå.vad tycker du om färgerna då?beige eller grå?
    Men jag svär inte på det. Men detaljerna som ex knapparna ser precis ut som på en äkta. Skulle ta en grå pga smutsen
  • malinoski
    elma skrev 2009-08-20 14:15:37 följande:
    malinoski: jag har köpt en jacka av honom på blocket, ska hämta den på posten idag...jag kan meddela resultatet sedan, jag valde en grå!
    å gör gärna det är du snäll!
    berätta gärna också vad det står för artikelnummer så kanske man kan googla lite
  • elma

så får vi se...lurad eller inte, men jag håller med stargirl, de ser äkta ut. Oavsett så är den snygg och priset var ok för en höstjacka!

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2