• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Tabby

Sandra G skrev 2009-08-20 10:20:53 följande:

Nu har allt löst sig. Var inga problem alls. Hon var jättetrevlig på telefon.
  • freemind
    Tabby skrev 2009-08-20 10:04:42 följande:
    Brukar de vara långsamma. Betalade till deras bankgiro i trosdags. Såg att överföringen gjorts i fredags. Men än har inget paket dykt upp .
    Jag beställer alltid mot postförskott hos dem. Det brukar ta max 2 dagar att få hem varorna!
  • NewYorker
    Skrutteruttan skrev 2009-08-20 10:01:04 följande:
    Åh vad jag önskar att Ajabajakids är snabba och skickar min spoilerdress så att jag har den innan helgen..hoppas på leverans av makeout blouse och light cotton embroidered dark blue idag...
    De burkar vara snabba, så du hinner bergis få leverans!

Är så HET på #26 just nu, men är rädd att köpa fel storlek (den är ju inte gratis) och ha strul med retur och ev byte (och då är väl rätt storlek slut ...).

Iochmed att det är resår (smock) på överarmarna ska man väl inte köpa för liten, men jag är rädd för att se ut som ett tält i den.

Hm. Typiskt att varken Om-butiken, NK, Mathildes eller Åhléns har tagit hem den!!!
  • malinoski

Är det någon som har köpt en sådan där OM höstjacka som en kille säljer på blocket?

Tycker själv att det känns MYCKET skumt. Jag mailade för några veckor sedan att jag ville köpa en, men sen har han dragit på det undan för undan. Nu skulle han till sist skicka en mot betalning med Payson, men ändrar sig i sista stund när jag lade till Payson Garanti (vilket innebär att jag måste godkänna varan innan säljaren får sina pengar). Han mailade då och sade att jag måste föra över till hans bankkonto istället om det ska bli någon affär.

Vad säger ni om det??

• Stargirl
    malinoski skrev 2009-08-20 11:19:55 följande:
    Är det någon som har köpt en sådan där OM höstjacka som en kille säljer på blocket?Tycker själv att det känns MYCKET skumt. Jag mailade för några veckor sedan att jag ville köpa en, men sen har han dragit på det undan för undan. Nu skulle han till sist skicka en mot betalning med Payson, men ändrar sig i sista stund när jag lade till Payson Garanti (vilket innebär att jag måste godkänna varan innan säljaren får sina pengar). Han mailade då och sade att jag måste föra över till hans bankkonto istället om det ska bli någon affär.Vad säger ni om det??
    Jag skulle passa mig för sådant beteende.
  • Mabimao
    malinoski skrev 2009-08-20 11:19:55 följande:
    Är det någon som har köpt en sådan där OM höstjacka som en kille säljer på blocket?Tycker själv att det känns MYCKET skumt. Jag mailade för några veckor sedan att jag ville köpa en, men sen har han dragit på det undan för undan. Nu skulle han till sist skicka en mot betalning med Payson, men ändrar sig i sista stund när jag lade till Payson Garanti (vilket innebär att jag måste godkänna varan innan säljaren får sina pengar). Han mailade då och sade att jag måste föra över till hans bankkonto istället om det ska bli någon affär.Vad säger ni om det??
    Sälj likadana på T nu, säkert samma kille.
  • Frusna flickan
    SooJuicy skrev 2009-08-20 09:27:03 följande:
    Hallå i tråden! Ni som har livealot, vad har man under den??? Har inte hittat nåt som passar riktigt bra till, har livealot i puder, tips?
    Jag har ett tight linne som är lite längre - det trvs jag jättebra med men har även haft långärmad tajt boullströja. Köper billiga på lindex el Gina tricot.

Idag köpte jag förresten ett mörkrosalila långt tajt linne på lindex som passar SUPER under den bruna makeouten!
  • Frusna flickan
    Sandra G skrev 2009-08-20 09:37:44 följande:
    Det kommer jag absolut inte att göra. Det är ju inte jag som gjort fel.
    Nej det är klart att du inte ska. Ring bara så ordnar det sig nog. Hon har ju fått tillsägelser från OM.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2