• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Morty
    isako skrev 2009-08-19 23:28:24 följande:
    Fick inte tag i dem o sen stack vi o fixade pass till Mirre mus. Vi skall fira hennes 1 års dag i Paris Skall ringa dem igen imorgon. Alltså tjejer.. Har en Shanghai jacka i strlk 3. Jag ääääälskar den men den sitter åt så runt mina gedhängsarmar . HUR stor är chansen att hitta en i strlk 4a... Den som är créme o gammael rosa.. Kan tänka mig annan färg.. Är det omöjligt?? Ingen annons...
    Åh vad härligt att komma iväg till Paris! Vad härligt att fira sin 1års dag där. Hoppas du får tag i dem imorgon.
    Plutten & Pluttan
  • isako
    Morty skrev 2009-08-19 23:30:45 följande:
    Åh vad härligt att komma iväg till Paris! Vad härligt att fira sin 1års dag där. Hoppas du får tag i dem imorgon.
    Ja skall bli underbart. Dock missar jag salgen. Men är ganska mätt ändå av vårens kläder Jaa. De är ju ljuvliga! Vill ha fler. Maaaasssssa fler Tyvärr passar jag inte i mörklila, annars är den ljuvlig!
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • HardcoreHunny
    Duntoffla skrev 2009-08-19 21:40:38 följande:
    Vet tyvärr inte men någon här sa att ull är ngt mindre (inte lika töjbara antar jag)

Axel-ärmslut 65 cmNacke (under kragen) till ryggslut 58 cmbröst (under ärmarna) 45 cmjag är 174 cm lång, rätt bredaxlad
    Stort Tack för de måtten!
    Då är du lite längre än mig, men om jag frågar snällt så kanske du vill inboxa mig din vikt oxå så jag får lite grepp på det hela, lutar just nu åt en i strl 2 tror jag...
    MVh // Cissi
  • Duntoffla
    HardcoreHunny skrev 2009-08-20 01:15:01 följande:
    Stort Tack för de måtten! Då är du lite längre än mig, men om jag frågar snällt så kanske du vill inboxa mig din vikt oxå så jag får lite grepp på det hela, lutar just nu åt en i strl 2 tror jag... MVh // Cissi
    Jag vågar nog skriva det här jag väger ca 70 kg. Har nog längre ben än överkropp så det kanske också gör det lättare
  • Skrutteruttan
    alias skrev 2009-08-19 22:30:32 följande:
    Jag är väldigt förälskad i dennawww.folkart.se/produkt.php?pid=1535men vill helst ha den i vitt eller rosa.Vet någon hur den är i storlek? Som makeout-blusen, eller?Har ni sett den någonstans i stl 3 eller 4 i denna färg? Jag hittar bara grått.Är den fin, eller blir den too much?!www.tradera.com/Odd-Molly-Tunika-storlek-3-au...Påminner också om denna, vet någon SNÄLLA nummer och namn? Från kollektionen Burn Baby Burn.
    Min kom igår, har inte provat den än, men den såg rätt stor ut...skall ha den imorgon då kommer bild...vit finns på Smultrongården...
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Sandra G

Igår fick jag ett paket från Country dreams med 329:an i. Idag kommer ett likadant med samma plagg. Vad skulle ni ha gjort?

• Kajsan
    Sandra G skrev 2009-08-20 07:56:39 följande:
    Igår fick jag ett paket från Country dreams med 329:an i. Idag kommer ett likadant med samma plagg. Vad skulle ni ha gjort?
    Haha, försöka få tag på henne? Försöka få henne att ta tillbaks det andra?
    Eller jag skulle inte ens försöka om jag var du, det är väl så hon tjänar pengar? vad vet jag?
    Lycka till
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Stargirl
    Country dreams är den sämsta webshoppen så de hade fått stå sitt kast.
  • Frusna flickan
    Har du förskottsbetalat eller kom det en till faktura?
  • Kajsan
    Frusna flickan skrev 2009-08-20 08:27:55 följande:
    Har du förskottsbetalat eller kom det en till faktura?
    Ja, så tänkte jag inte ens...
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2