• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • oOrosamarängerOo
    Mabimao skrev 2009-10-19 23:07:25 följande:
    På vilket plagg ert extra erbjudande gällde.
    Aha! Oxå nyfiken på vilken det är?
    topnotch
  • Puffig Pingla
    Mabimao skrev 2009-10-19 23:07:25 följande:
    På vilket plagg ert extra erbjudande gällde.
    Jag vill oxå se!!! Show me pliiiiiiiiiiiiiis

Ps för dem som brukar spana på min blogg kan jag meddela att jag nu lagt ut bilder på mig i doily blouse. Den verkar ju vara ganska knepig att  hitta i webbshopparna.
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-10-19 23:32:40 följande:
    Jag vill oxå se!!! Show me pliiiiiiiiiiiiiisPs för dem som brukar spana på min blogg kan jag meddela att jag nu lagt ut bilder på mig i doily blouse. Den verkar ju vara ganska knepig att  hitta i webbshopparna.
    Jag säger som jag brukar
    Snyggve!
    Den var jättefin på. Har inte fastnat för den innan.
    Men det är ju som vanligt, jag lär vilja ha den när det inte går.
  • Puffig Pingla
    Mabimao skrev 2009-10-19 23:38:24 följande:
    Jag säger som jag brukarSnyggve!Den var jättefin på. Har inte fastnat för den innan.Men det är ju som vanligt, jag lär vilja ha den när det inte går.

Näe, när jag såg den på produktbilderna fattade jag inte poängen med den. Sen hade tintinstyle den på bild med modell i förra veckan. Då gick det upp ett liljeholmens för mig. Är sååå nöjd.

Men jag är fortfarande sugen på nefertiti blouse också. Den var så snygg på.
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-10-19 23:55:18 följande:
    Näe, när jag såg den på produktbilderna fattade jag inte poängen med den. Sen hade tintinstyle den på bild med modell i förra veckan. Då gick det upp ett liljeholmens för mig. Är sååå nöjd.Men jag är fortfarande sugen på nefertiti blouse också. Den var så snygg på.
    Jag är för tillfället inte ute efter nå´t.........nå´t nytt.......letar mer gamla godingar och vill ha en angora mix long cardigan.......
    Längtar efter velour klänningen man såg en sneek peek av på Bina blogg för ett tag sedan, den på bilden var i rosa.......sååååååååå fin!!!!!!!!!!!!!
    Nu skall jag sussa och hoppas att det i morgon finns en bild på campadre -erbjudandet här så att jag får stilla min nyfikenhet.
  • bennysson

Hej, jag skulle behöva lite hjälp från er. Hur vet man om en säljare på tradera säljer fejk eller äkta?

Budade hem en Lovley knit igår som jag länge velat ha, men har nu surfat runt och set att det förekommer kopior av den. Den är grå med orange knytband.

Här kan ni se vad Säljaren har bland annat sålt tidigare:
    www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedback.aspx

Kan någon hjälpa mig. vågar man chansa?
    Säljaren säljer iaf kläder i oftast samma storlek. och inte fler av samma plag gpå en gång...

hjäälp

• Frusna flickan
    higher skrev 2009-10-19 22:23:38 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-10-19 21:30:21 följande: Och jag är inte så säker på att jag gillar rosa, tackade ja hur som helst. Om den inte passar mig så kanske du har lust att swappa, storleken är en 2:a?
    Åh varför är jag inte en ren 2:a Har bara stl 2 på vissa vidare tunikor

Men det blir nog inga problem för dig att swappa den. Om någor ser en 3:a hojta gärna!
  • Morty
    Puffig Pingla skrev 2009-10-19 23:55:18 följande:
    Näe, när jag såg den på produktbilderna fattade jag inte poängen med den. Sen hade tintinstyle den på bild med modell i förra veckan. Då gick det upp ett liljeholmens för mig. Är sååå nöjd.Men jag är fortfarande sugen på nefertiti blouse också. Den var så snygg på.
    Kanonsnygg på dig!!! Håller med er om att det är många plagg som är så mycket snyggare på live än produktbilderna.
    Pluttan & Plutten
  • freemind
    bennysson skrev 2009-10-20 08:12:50 följande:
    Hej, jag skulle behöva lite hjälp från er. Hur vet man om en säljare på tradera säljer fejk eller äkta? Budade hem en Lovley knit igår som jag länge velat ha, men har nu surfat runt och set att det förekommer kopior av den. Den är grå med orange knytband.Här kan ni se vad Säljaren har bland annat sålt tidigare:www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedba...Kan någon hjälpa mig. vågar man chansa? Säljaren säljer iaf kläder i oftast samma storlek. och inte fler av samma plag gpå en gång...hjäälp
    Länken fungerar inte. Skriv in auktionsnumret så ska jag kolla för dig

mollyist.blogspot.com/
  • NewYorker

Grrrr ... läste precis i Oddefvas blogg om Ajabajas nonchalanta inställning när varor för flera tusen inte kommit fram.
    Jag kan inte kommentera i bloggen (man behöver ett konto som jag inte har, antagligen för att jag inte bloggar), så jag skriver här.

Jag brukar handlar en hel del hos Ajabaja, och irriterar mig ibland på att de aldrig har fraktfritt och att de inte erbjuder faktura som betalningsalternativ.
    Alla andra webbshoppar (som jag handlat ifrån) skickar alltrid spårbart, med dhl, schenker eller rekat - men inte Ajabaja (tydligen, jag har aldrig reflekterat över det tidigare).

Och nu vill de inte ta någon som helst ansvar för varor de skickat, och som inte kommit fram?

Jag behöver väl knappast säga att jag ALDRIG kommer att våga handla av dem igen!!!

Hoppas det ordnar sig för dig!!!

Kram!

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2