• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Bambiblogg
    82an skrev 2009-08-27 08:57:45 följande:
    Åh vad kul med lite bilder från kommande kollektion Ser direkt att jag vill ha en amazing jacket och en gingham dress Kommer det ingen vinterjacka i år? Kikade på OMs hemsida men såg ingen. Har jag missat den eller kommer det mer vinterkläder sen? Någon som vet?
    Jag läste nåt om vinterjackor på binas och på bambis bloggar, så det verkar som att det kommer vinterjackor!
  • Bina

Hoppar in här - hejhej! Jo visst är det märkligt att återförsäljare svarar att det kommer en Nylon parka coat men att den inte finns med på bilder på OM-sidan.

Jag hoppas de svarar rätt och priset skulle ligga på 1995:- bra pris tycker jag för en bruksjacka!

Jag har bild på den i min blogg: everydaymolly.blogspot.com/2009/08/vinterjackan.html

• Mamma2001

Och nu har jag precis klickat hem en till liten "vän".... Blev en "makeout blouse" i färgen chocolate.

• 82an
    Bina skrev 2009-08-27 09:25:06 följande:
    Hoppar in här - hejhej! Jo visst är det märkligt att återförsäljare svarar att det kommer en Nylon parka coat men att den inte finns med på bilder på OM-sidan.Jag hoppas de svarar rätt och priset skulle ligga på 1995:- bra pris tycker jag för en bruksjacka! Jag har bild på den i min blogg: everydaymolly.blogspot.com/2009/08/vinterjack...
    Åh vad fin den är Älskar rosa  Hoppas att priset stämmer!
  • Mamma2001
    Hoppar in här - hejhej! Jo visst är det märkligt att återförsäljare svarar att det kommer en Nylon parka coat men att den inte finns med på bilder på OM-sidan.Jag hoppas de svarar rätt och priset skulle ligga på 1995:- bra pris tycker jag för en bruksjacka! Jag har bild på den i min blogg: everydaymolly.blogspot.com/2009/08/vinterjack...
    Åh, ska du slå till på en? Jag ska nog göra det...Ja alla butiker säger samma sak, att dom inte har bilder, konstigt nog....
    Vilken färg blir det för dig?
  • Innerjoin
    Hoppar in här - hejhej! Jo visst är det märkligt att återförsäljare svarar att det kommer en Nylon parka coat men att den inte finns med på bilder på OM-sidan. Jag hoppas de svarar rätt och priset skulle ligga på 1995:- bra pris tycker jag för en bruksjacka! Jag har bild på den i min blogg: everydaymolly.blogspot.com/2009/08/vinterjack...
    Titta här:
    One skrev 2009-08-26 23:04:53 följande:
    Ursäkta att jag svämmar över här... men på OM´s hemsida så visar de everyday long cardigan med endast nr på ryggen, men på en webbutik såg jag att den hade en text broderad: letting my heart do the thinking. Vad beror den skillnaden på...jag hade faktiskt helst velat ha den utan text på ryggen i just detta fall... Då slipper man de långa blickarna faktiskt....Ska faktiskt erkänna att jag löjligt nog, oftast väljer bort mina mollyplagg när jag ska till svägerskan...för hon skulle kunna kläcka ur sig såna kommentarer om att "oj vad den måste varit dyr, hur har du haft råd med den..." och då skulle min käre make börja undra, han har inte sån koll just nu...Inte så att det inte är mina pengar men han skulle aldrig, aldrig lägga ned massa pengar på kläder...han är också väldigt "ekonomisk" av sig...han skulle kunna bli helt galen på att jag gör det. NÄ, nu somnar jag snart. Go´natt på er!
    Nä, jag undrar det samma! Lilly visar denna på sin blogg oddmollylove.blogspot.com/ och den är ju med text....
  • Innerjoin

Blev lite konstigt inlägg..
    Det jag menade med titta här, var bild på en jacka, men inte samma som Bina visar i bloggen...och läser man texten ovan på norska så vet jag inte..
    Eller är den bilden fr förra året?
    shop.linneashage.no/group.asp&sort=&page=1

• Bina
    Mamma2001 skrev 2009-08-27 09:29:50 följande:
    Åh, ska du slå till på en? Jag ska nog göra det...Ja alla butiker säger samma sak, att dom inte har bilder, konstigt nog.... Vilken färg blir det för dig?
    Jepp jag skall ha en chocolate - förutsatt att den PASSAR! (Bambi skriver att de var små förra året)
  • NewYorker
    Bina skrev 2009-08-27 10:19:07 följande:
    Jepp jag skall ha en chocolate - förutsatt att den PASSAR! (Bambi skriver att de var små förra året)
    Ja, de är små i storlek. Jag köpte en röd förra året och tyckte den var för trång över bysten.
    Men jag ska ge den ett nytt försök i år, den är ju så himla snygg!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2