Odd Molly - för oss inbitna del 2
Odd Molly tråd för oss inbitna
Odd Molly tråd för oss inbitna
Är inte detta liiite för billigt för att vara sant...?
www.tradera.com/Odd-Molly-kortarmad-Blus-stl-3-auktion_97635042
INTE MIN AUKTION!!
nån som kan länka t bildtråden??
www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html
Hej ni inbitna Molly fans..kan ni hjälpa mig med en sak...
Jag har beställt en velour frill dresstunic nr 4...det är den som är är kortärmad klänning i velour med volangkanter som går längs knapparna på framsidan...
http://www.sidandsally.com/system/search/product.asp?id=1902
Den är beställt i storlek 2 och idag provade jag den som passade jättebra...men jag är gravid i v28 och har en rejäl kula på magen. Frågade kvinnan i affären om den kanske skulle bli för stor sen efter förlossningen och hon trodde inte den skulle bli det...den töjer sig men går tillbaka. Jag hade tänkt och ha den efter förlossningen och inte nu. Så till min fråga...bör jag beställa den i storlek 1 istället?
Tacksam för svar
Hej tjejer
Mina spoliers kom inte idag tyvärr, men skall komma imorgon.
Så tyvärr får ni vänta med bilerna tills imorgon
Kramisar på er
Någon som vet hur makeout blusen är i storlek över brösten..
Jag brukar ligga på 38 men har en dkupa så ibland kan det vara för tajt på grund av det.
Vill inte ha den för stor men den får inte vara för tajt heller så jag velar mellan en etta eller tvåa...
Pingla! Ser att du har stövlar på din dagens-bild: SNYGGT! Längtar tills jag kan börja använda mina stövlar, men tycker det är på tok för varmt! Idag har vi haft 26 grader och strålande sol hela dagen (i Kristianstad), då är det inget annat än sandaler som åker på mina fötter.
Har ni det kallt på andra platser i Sverige...?
Villemina: jag längtar också efter lite stövelväder, idag har vi i Jönköping haft riktigt sommarväder med, men inga 26 grader.