• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Sylt

"everyday long cardigan" i dark blue och "light cotton embroided".... *har lite bråttom*

• HardcoreHunny

fru vanheden skrev 2009-08-27 16:38:26 följande:

Någon som vet hur makeout blusen är i storlek över brösten..Jag brukar ligga på 38 men har en dkupa så ibland kan det vara för tajt på grund av det.Vill inte ha den för stor men den får inte vara för tajt heller så jag velar mellan en etta eller tvåa...
    Jag köpte en i strl 2 idag, den är rymlig...
    Mina mått är 170cm / 74kg / 80C
    Lycka till den är ju så underbar!
  • HardcoreHunny
    Skrutteruttan skrev 2009-08-27 14:02:39 följande:
    Hemma på rast och upptäckte till min förtjusning att jag hade post, två Spoiler underdress, en i royal och en i blue...Bild i bildtråden på den i royal tillsammans med makeoutblouse...
    Såå snyggt!! har precis fått tag på makeout blouse i rätt storlek, nu e det bara frågan vilken strl jag ska ha på spoiler tanken.. Din kombo var super snygg, men jag gillar min bak så vill inte gömma den så det får bli en tank!
  • oOrosamarängerOo

Go kväll tjejor Ida tog jag en mollytur i stan, och in the leading house *s* inhandlades ett cerice fields of lace och en wafer blouse pink....till hela 70% rabatt, så stora smilet på nu{#lang_emotions_laughing} haha,

inte mycket jag betalde för de godingarna!

Åkte dit föratt shoppa lite av nyheterna, men han bara med readelen, sedan började
    bebis grina i vagnen på övervåningen, så stressad upp när personalen inte lyckades
    trösta, hehe...men tack ändå Får dit igen i lite lungnare tempo o nymatad bebis, och
    shoppa nyheter, fastnade för massa jag inte tyckt va så fint på nätet, så där ska shoppas
    mer i finkassarna

Sedan va jag förbi åhlens city, har nån annan än jag lagt märke till deras konstiga
    prissättning på OM, ligger 100:- dyrare (eller mer på nåt) ex Enticement long underdress
    899:- på åhlens
  • Sara Mia
    HardcoreHunny skrev 2009-08-27 20:56:04 följande:
    Såå snyggt!! har precis fått tag på makeout blouse i rätt storlek, nu e det bara frågan vilken strl jag ska ha på spoiler tanken.. Din kombo var super snygg, men jag gillar min bak så vill inte gömma den så det får bli en tank!
    Jag fick hem min spoiler tank (powder) idag. har testat den under Makeout blouse och spetsen sticker fram precis lagom för min smak. Det blev jättefint. Sedan är det ju så sött med rosetten som tittar fram i "decolletaget" Hmm.
    Jag tror du kommer att bli helnöjd.
  • HardcoreHunny

Sara Mia skrev 2009-08-27 21:08:17 följande:

Jag fick hem min spoiler tank (powder) idag. har testat den under Makeout blouse och spetsen sticker fram precis lagom för min smak. Det blev jättefint. Sedan är det ju så sött med rosetten som tittar fram i "decolletaget" Hmm. Jag tror du kommer att bli helnöjd.
    Låter lovande! Men har du valt samma storlek på båda?! Är lie i valet & kvalet då det gäller storleken på spoiler tanken....
  • Innerjoin

Hur är det nu...är axelbanden regelerbara på både Private embroidered dress/tank och Spoilerdress/tank?

• Sara Mia
    HardcoreHunny skrev 2009-08-27 21:14:31 följande:
    Sara Mia skrev 2009-08-27 21:08:17 följande:
    Låter lovande! Men har du valt samma storlek på båda?! Är lie i valet & kvalet då det gäller storleken på spoiler tanken....
    Jag har 0 på Makeout blose eftersom den är stor i storleken. Sedan har jag 1 på spoiler tank och det behövdes. Den var ju mer åtsittande och inte reglerbar mer än axelbanden. Jag hade absolut inte kunnat ha 0 på spoiler.
  • Sara Mia
    Innerjoin skrev 2009-08-27 21:17:05 följande:
    Hur är det nu...är axelbanden regelerbara på både Private embroidered dress/tank och Spoilerdress/tank?
    Ja, det är de. Nu kan jag inte säkert uttala mig om nuvarande private embroidered dress, men det skulle förvåna mig om de ändrat på det.
  • Kajsan

Var inne i min lokala butik ikväll, de hade 20% på alla nyheter, men eftersom jag är fattig så blev det....ingenting!
    Men det var kul att titta. Eller nåt.

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2