Odd Molly - för oss inbitna del 2
Odd Molly tråd för oss inbitna
Odd Molly tråd för oss inbitna
Finns det någon här som har beställt odd molly från Fitts and company? Är de bra? Har någon nån aning om vad fraktkostnad o sådant brukar landa på? Blir det dyra tullavgifter?
Jag letade på deras hemsida men hittade inte info om frakt o sådant....
Anna.
DansAnsan: Jag har ett paket därifrån som jag väntar på. 15 $ tog de i frakt, vet inte om det blir tull! Beställde igår morse och fick ett mail idag att de hade skickat mitt paket!
Elma: tack för svar!
Då vet jag på ett ungefär, men frågan är ju det här med tullen...hmm..funderar på att beställa därifrån men har aldrig beställt från utomlands förr, ja förutom Danmark:)
Anna.
Bytte min button down i almost black till en Velour hooded tunic - rose istället
Blev så kär i den när jag såg den och jag har ju redan en button down så jag tror att jag gjorde rätt och bytte ![]()
DansAnsan: jag fick hem ett paket från shoprobertson.com och det blev ingen tull på det! Det är lite olika det där med tull. Jag har köpt en hel del smink (ID) från USA och några gånger har det blivit tull och andra inte. Jag brukar lämna ett litet meddelande i rutan att de skall kryssa i att det är en "gift" samt att de sätter ett lägre värde på paketet!
Om det är någon som har stl 0 eller 1 finns här www.shirtstory.eu/ fynd att göra!
De skickar till Sverige!
God kväll tjejer!
Kom hem igår kväll från konferens och jag är fortfarande sliten
Drack ju knappt heller. Känns som om man börjar bli gammal
Trist är att jag hade med min min Check me tunic. Skulle prova den igår morse (troligen för varm att ha nu) och gå gick sidenbandet bak sönder. Man kan ju tycka att det borde hålla för att dra i det ( inte direkt hårt utan för att knyta) Så imorgon är det dags att reklamera på OM-butiken och hoppas att de inte krånglar. Trist när den är helt ny och oanvänd. Däremot är jag inte helt säker på den längre. Tycker att jag ser så bredaxlad ut pga sömmen/puffen vid axeln. Funderar på om jag ska kika efter en 327 eller 329:a istället. OM jag nu får byta
Frågade här innan om storlekar men jag kunde inte hålla mig längre
Så jag beställde en makeout blouse i chocolate i storlek 2 och en livealot blus chalk i storlek 1
Så nu hoppas jag att de passar!!
Längtar så tills de ska komma...Nästa köp jag vill göra är Angora mix long cardigan...När jag väl har bestämt vilken färg det ska bli ![]()
hejhej
Jag har provat runt lite idag. Har kommit på att långärmat nog är bäst för mig. Provade en #327 och kände mig som en brottare
, puffärmar är nog inte riktigt mig grej... Strl 1 kändes lite trång (i ärmarna) o 2:an blev stor som ett tält.
Everyday long cardigan i var såå fin, strl 1 satt som en smäck. Sen blir det nog en light embroided
Imorgon blir det en snabb sväng på stan - ajabaja o follkart!