• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Frusna flickan

Tack för tipset Sara mia och tack skrutteruttan. Dock är krisdelen av låren samt höfter och bak under klänningen så de visas inte

• Tabby

Frusna flickan skrev 2009-08-28 08:36:29 följande:

Ang storlek på spoiler underdress. Jag som har stl 2-3 beställde en 4:a på min spoiler i powder då jag hört att den är så trång, särskilt över bysten. Den satt perfekt! Så ljuvligt fin!!!!!! Och skitsnyggt vid bysten med min c-dkupa. Vet ej om denna info an vara till glädje för någon men i alla fall.Dock stör jag mig lite på längden. Önskar att det vore en tank   Tycker att denna är för lång att han till tunikor/blusar. På skrutteruttan såg det ju jättebra ut men min är en bit längre eftersom det är större storlek. Varför antas man vara motsvarande längre som man är bredare? Fick hem 329 i cherry i stl 2 (passade bra!) och önskar så att den vore blå! De var slut.... Cherryn är underbart fin men kanske inte riktigt min färg. Blått dämpar min "rödflammighet".
    Sitter som en smäck på dig
  • Frusna flickan
    gambia90 skrev 2009-08-28 11:38:54 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-08-28 11:38:06 följande: jag har DD, då är det kört för mig eller? Vill så gärna ha en sådan men om du har c-d och den sitter så bra på dig så kommer den nog inte passa mig ;(
    Jag vet inte. Kan bli tufft. Lite mer hade allt fått plats. Jag är så lycklig över att det är lite luftigt då jag är van att det är trångt. Jag ser heller inte så storbystad ut som man kan göra i vissa plagg.

Det är så oilka med olika plagg. I Livefirsten t ex i stl 3 upplevde jag att brösten inte fick plats riktigt. Ser knas ut.. (se bildtråd)
  • fru vanheden
    Frusna flickan skrev 2009-08-28 11:42:09 följande:
    Tack för tipset Sara mia och tack skrutteruttan. Dock är krisdelen av låren samt höfter och bak under klänningen så de visas inte
    Men nu blev jag lite orolig över hur den i stl 3 som jag nyss beställde kommer att sitta på mej...Mitt största problem är väl brösten så hur sitter din 4 över dina bröst?
    Annars får den väl åka direkt in på tradera igen..
    dsmammor rules
  • Frusna flickan
    fru vanheden skrev 2009-08-28 11:46:46 följande:
    Men nu blev jag lite orolig över hur den i stl 3 som jag nyss beställde kommer att sitta på mej...Mitt största problem är väl brösten så hur sitter din 4 över dina bröst?Annars får den väl åka direkt in på tradera igen..
    Ja jag vet inte hur mkt större 4:an är. Jag sitter och funderar på om jag verkligen ska behålla min. Har provat och provat och inser att det ej är mkt jag kommer att ha den till. Vet inte om jag vill lägga så mkt på ett plagg att bara vara fin i inför pojkvännen. Och ska man liksom smyga iväg och byta om då liksom efter film och middag.. det hinner man väl inte Går inte så ofta i klänningar heller och vill ju ha pengarna till skojigt i höstgarderoben. Vi får de helt enkelt..

Jag hoppas att din 3:a ska passa!
  • Stargirl
    Frusna flickan skrev 2009-08-28 12:27:28 följande:
    Ja jag vet inte hur mkt större 4:an är. Jag sitter och funderar på om jag verkligen ska behålla min. Har provat och provat och inser att det ej är mkt jag kommer att ha den till. Vet inte om jag vill lägga så mkt på ett plagg att bara vara fin i inför pojkvännen. Och ska man liksom smyga iväg och byta om då liksom efter film och middag.. det hinner man väl inte Går inte så ofta i klänningar heller och vill ju ha pengarna till skojigt i höstgarderoben. Vi får de helt enkelt..Jag hoppas att din 3:a ska passa!
    Jag har min under alla blusar ist för ett linne. Spoilern är det mest användbara plagget jag köpt tror jag.
  • 82an

Fick nyss hem Check me andress i rose, och jag {#lang_emotions_heart} den. Guuuud vad find den är. Sitter verkligen jättebra. Den var ganska stor i storleken så jag skulle nog kunnat tagit en 2a men det är skönt att den är en smula rymlig. Varm är den också så det blir en given favvo i höst/vinter

• Bina

Frusna flickan skrev 2009-08-28 11:34:00 följande:

Nu finns en ytterst pinsam bild i bildtråden. Ber om ursäkt.. Det är enbart för att hjälpa ej att jag har behov att visa upp min kropp. Som jag för övrigt kämpar hårt med att tycka om. Det går sådär...............
    Den sitter superfint på dig!!

(jag som hoppats att jag skulle kunna ha en ... glömmer det)
  • 82an
    Frusna flickan skrev 2009-08-28 11:34:00 följande:
    Nu finns en ytterst pinsam bild i bildtråden. Ber om ursäkt.. Det är enbart för att hjälpa ej att jag har behov att visa upp min kropp. Som jag för övrigt kämpar hårt med att tycka om. Det går sådär...............
    Åh vad fin den var på dig! Väntar på att min ska dimpa ner i brevlådan
  • Frusna flickan
    Stargirl skrev 2009-08-28 12:32:57 följande:
    Jag har min under alla blusar ist för ett linne. Spoilern är det mest användbara plagget jag köpt tror jag.
    Ja och jag ser att på din blogg bild från A-dam har du 329:an i cherry till spoilern  -precis den kombon jag har men jag kan inte komma ifrån att spoilern är för lång. Jag har ju stl 2 på 329:an och 4 på spoilern. Jag trivs inte alls med att den sticker ner så mycket Känner mig gnällig.................

Du är alltid så himla fin i allting dock!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2