• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Stargirl
    Frusna flickan skrev 2009-08-28 13:03:33 följande:
    Ja och jag ser att på din blogg bild från A-dam har du 329:an i cherry till spoilern  -precis den kombon jag har men jag kan inte komma ifrån att spoilern är för lång. Jag har ju stl 2 på 329:an och 4 på spoilern. Jag trivs inte alls med att den sticker ner så mycket Känner mig gnällig.................Du är alltid så himla fin i allting dock!
    Jahaaaa....då blir det ju kanske lite långt. Håller med. Tack
  • oOrosamarängerOo
    Tabby skrev 2009-08-27 22:08:18 följande:
    SooJuicy skrev 2009-08-27 21:02:26 följande:
    Go kväll tjejor Ida tog jag en mollytur i stan, och in the leading house *s* inhandlades ett cerice fields of lace och en wafer blouse pink....till hela 70% rabatt, så stora smilet på nu haha, 
    inte mycket jag betalde för de godingarna! 

Åkte dit föratt shoppa lite av nyheterna, men han bara med readelen, sedan började
    bebis grina i vagnen på övervåningen, så stressad upp när personalen inte lyckades 
    trösta, hehe...men tack ändå Får dit igen i lite lungnare tempo o nymatad bebis, och 
    shoppa nyheter, fastnade för massa jag inte tyckt va så fint på nätet, så där ska shoppas
    mer i finkassarna 

Vad kul. i vilken stad?

Sedan va jag förbi åhlens city, har nån annan än jag lagt märke till deras konstiga 
    prissättning på OM, ligger 100:- dyrare (eller mer på nåt) ex Enticement long underdress
    899:- på åhlens
    Lastockholma såklart Glömmer ibland bort att det finns "hålor" utanför sthlm oxå så om-butiken på humlegårdsgatan jag va i

• Sara Mia

Frusna flickan!
    Du är så modig, och visar verkligen att OM klär alla. Med en helbild hade du säkert blivit rekryterad till underklädesmodell. Spoilern sitter som en smäck på dig.

En liten fråga. Har ni alltid Bh under. Jag tycker det blev lite konstigt då, men vet inte om det blir snyggt utan heller. Hjälp mig med tips eftersom det är andra dagen med spoiler för mig och jag inte är van vid silkiga underkläder ännu. Men jag över på det...

• Puffig Pingla

Likt en rockstar bytte jag kläder flera gånger igår. Båda gångerna hade jag spoiler under. Jag är rejäl 4 och kommer med skohorn i spoilern. Jag är tvungen att ha bh i spoilern om inte lökarna ska hänga vid knäna.

Bilder finns på bloggen men det är blus ovanpå.

• Sandra G

Jag ska köpa Lovely knit när den släpps men jag har en fråga om storlek. Har storlek 2 på 327 och 329. Ska man ha samma på Lovely knit? Har hört att den är lite mindre. ska man satsa på en 3:a istället?

• MrsFreckles

Frusna flickan - den satt ju jattefint pa dig!

Var tvungen att kolla in Facebook - det ar bara sju medlemmar i Hata OM-klubben

• Puffig Pingla
    Sandra G skrev 2009-08-28 14:52:25 följande:
    Jag ska köpa Lovely knit när den släpps men jag har en fråga om storlek. Har storlek 2 på 327 och 329. Ska man ha samma på Lovely knit? Har hört att den är lite mindre. ska man satsa på en 3:a istället?
    Jag tycker att det är skillnad i storlekarna på Lovely knit i bomull och den i ull. Jag upplever den i ull som "normal" i storlek och den i bomull lite större (då den töjer sig). Så har du 2 i 327an så skulle jag nog hålla mig till en 2a.
    Men det bästa är som alltid att prova en först.

Båda materialen har iaf jäääääääättelånga ärmar.
  • Clearwater
    SooJuicy skrev 2009-08-27 21:02:26 följande:
    Go kväll tjejor Ida tog jag en mollytur i stan, och in the leading house *s* inhandlades ett cerice fields of lace och en wafer blouse pink....till hela 70% rabatt, så stora smilet på nu haha,
    inte mycket jag betalde för de godingarna!

Åkte dit föratt shoppa lite av nyheterna, men han bara med readelen, sedan började
    bebis grina i vagnen på övervåningen, så stressad upp när personalen inte lyckades
    trösta, hehe...men tack ändå Får dit igen i lite lungnare tempo o nymatad bebis, och
    shoppa nyheter, fastnade för massa jag inte tyckt va så fint på nätet, så där ska shoppas
    mer i finkassarna

Sedan va jag förbi åhlens city, har nån annan än jag lagt märke till deras konstiga
    prissättning på OM, ligger 100:- dyrare (eller mer på nåt) ex Enticement long underdress
    899:- på åhlens
    Vilket är the leading house?? Jag ska ticll Stockholm i helgen och skulle gärna vilja fynda!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2