Odd Molly - för oss inbitna del 2
Odd Molly tråd för oss inbitna
Odd Molly tråd för oss inbitna
Frusna Flickan! Cred för modet!
Så där snyggt sitter inte min spoiler på mig.
Frusna flickan!
Du är så modig, och visar verkligen att OM klär alla. Med en helbild hade du säkert blivit rekryterad till underklädesmodell. Spoilern sitter som en smäck på dig.
En liten fråga. Har ni alltid Bh under. Jag tycker det blev lite konstigt då, men vet inte om det blir snyggt utan heller. Hjälp mig med tips eftersom det är andra dagen med spoiler för mig och jag inte är van vid silkiga underkläder ännu. Men jag över på det...
Likt en rockstar bytte jag kläder flera gånger igår. Båda gångerna hade jag spoiler under. Jag är rejäl 4 och kommer med skohorn i spoilern. Jag är tvungen att ha bh i spoilern om inte lökarna ska hänga vid knäna.
Bilder finns på bloggen men det är blus ovanpå.
Jag ska köpa Lovely knit när den släpps men jag har en fråga om storlek. Har storlek 2 på 327 och 329. Ska man ha samma på Lovely knit? Har hört att den är lite mindre. ska man satsa på en 3:a istället?
Frusna flickan - den satt ju jattefint pa dig!
Var tvungen att kolla in Facebook - det ar bara sju medlemmar i Hata OM-klubben
Skulle ocksa fraga om vilka onlineshoppar som ni tycker har bast utbud pa OM? Ar alltid kul med lite ogongodis och for framtida evt inkop, nu ar det som sagt stopp for mig ett tag
Kan tipsa pa nagra jag hittat har i UK:
www.coggles.com
www.bohemiadesign.co.uk
www.donnaida.com
www.getmyfashion.com