Västervik
hahah oj vad fint man skriver när man inte ser sista raden på mobilen det skulle stå en hel natt :P
jag kunde inte läsa artikeln nu heller.. kom inte in på sidan!!
vad hittar ni alla på för roligt idag då?
hahah oj vad fint man skriver när man inte ser sista raden på mobilen det skulle stå en hel natt :P
jag kunde inte läsa artikeln nu heller.. kom inte in på sidan!!
vad hittar ni alla på för roligt idag då?
Fy fasiken vad trött jag har varit nu 2dagar på raken orkar knappt med mig själv..
Men idag har jag i alla försökt städa och tvätta lite! känns som jag bor i en knarkar kvart eller nått.. sååå trött på allt... skulle ha dammat men det fick räcka med att damsuga och torka golven och plocka undan det värsta..
Imorgon kommer ju en kompis och henns dotter över på besök så man vill ju inte att det ska se hemskt ut heller! Hade tänkt baka lite men det får vara kanske har mer energi till det imorgon fm annars ligger ju inte netto långt bort tack och lov :P
BB väskan är nästan helt packad nu det känns rätt skönt att ha det klart bara köpa med lite läsk och godis sen e det klappat och klart =)
nej nu får jag inte sitta längre måste fixa i ordning det sista innan man kan slänga sig i badet så man slipper dom här fina samandragningarna när man har hållt igång en hel dag..
Vad hittar ni andra på för trevligt då?
Väduren82: som sagt dom två sista dagarna har jag vilat och sovit mer än vad jag har gjort på 3månader tror jag..i vanliga fall sover jag ca 4timmar/dygn dom här 2 dagarna har jag säkert sovit 7timmar helt jäkla underbart!!!
Nu blir det att krypa ner i sängen och se på film med sambon.. ska bli helt underbart mysigt =)
Nu e sambon på väg till Ystad så jag hoppas inte våran lilla groda vill titta ut idag =p Själv har man lagt sig i sängen igen och tänkte lyssna lite på enya och koppla av.. Kanske sova en stund till.. Ska ha en kompis och hennes underbara dotter här på besök lite senare så energin lär väl gå åt till det... Funderar även på att gå och träna lite idag med men får se vart orken tar vägen =) ha en bra dag nu kram o hej
välkommen till viken då Miss Cee =)
idag är det 19 dagar kvar till beräknad BF =)
Ni som vet hur länge får man gå över tiden här innan dom sätter igång än??
Jag e rätt inställd på att gå 2veckor över tiden för att det inte ska va allt för jobbigt sen när man väl e där hehe :P
ok tackar.. jag ska fråga vid nästa besök =)
Majalaja: med min tur lär jag få gå över tiden.. bättre att man tänker så än blir besviken.. Det här och va gravid är verkligen inte min grej.. kräkts sen innan jag plussade och håller på än, foglossning sen v16 och sen det vanliga med halsbränna och svårt att sova dom 3sista månaderna :P
så därför tror jag på övertid.. den här lilla grodan gillar att jäklas med mig =)
Weeeeeeeeeeeee är världens gladaste idag sovit i hela 5timmar i natt utan att vakna en enda gång.. kan inte komma ihåg att jag sovit så mycket i sträck på evigheter!!
Känner mig så utvilad glad och lycklig vet inte alls vad som har hänt =)
Funderar på om man ska ge sig ut på en morgon promenad eller nått sånt trevligt och sen höra ifall min mor vill åka på marknad idag =)
känner att jag skulle orka vad som helst just nu =) helt underbart ju...
Hoppas ni andra får en helt underbar dag
idag blir det en sväng till loftahammar med mor och far ska bli mysigt...
jag fattar inte varför jag plötsligt e så hungrig och trött igår åt jag 2middagar inom loppet av 4 timmar sen blåbär och mjölk och sen till speedwayen en stor tonfisk baguette...
Idag vaknade jag vrålhungrig, åt blåbär och mjölk och 2 knäckebröd vid halv 7 till frukost nu e jag hungrig igen.. så här har det inte varit innan då har jag snarare haft svårt att äta innan 13.00 bara druckit ett glas mjölk och ätit 2nektariner..
Igår sov jag även 8timmar på hela dygnet det har inte hänt på 3månader...
jag kommer ju gå upp 20kg bara dom här sista veckorna (17dagar till BF) om det ska hålla på så här