• Bevabus

We are the Billie Jeans!

Här är den nya diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

• Svar på tråden We are the Billie Jeans!
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-10-23 22:39:13 följande:
    haha fullt upptagna med det alltså
    Japp, dom åt mkt mer än mig. Jag köpte liknande japp, fast på Lidl och där har dom ju storpack. Åt bara 3 såna choklad gerjor. Resten åt dom
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-10-23 22:40:20 följande:
    Brooke - BooBoo sa ju bara "Då får du ändra detta inlägg också då" bara för att du hade ändrat det innan hon begärde ju inte att du skulle göra det. Hon skämtade ju bara lite med dig
    då kunde hon ha sagt det innan jag ändrade för jag vet inte vad jag skrev på det så jag kan ändra tillbaka
  • Bevabus

ja stackars dig haha
    men mineral smink är ju kanonbra så det kan nog vara värt pengarna!

mona83 skrev 2009-10-23 22:41:58 följande:
    Har nog blivit knäpp, budar på en mascara och nått annat som jag inte ens vet vad det är för nått, vet att det är till ögat iaf. Men fint märke, Dior. Sminkar mig ju ALDRIG. Så varför? Känner ju att det är dags för en förändring, men när ska jag hinna ställa mig framför spegeln?Hittade oxå snygga mineral ögonskuggor, men har inte bestämt mig än om jag ska bjuda.Vilka problem.
  • Bevabus

Hehe, men jag tror hon tänkte att du skulle förstå att hon var ironisk Varför låta oss bossa runt hur du ska skriva din blogg? Stå för det du skriver och gör det du själv tycker är bäst. Det är ju inte BooBoos fel att du ändrade i din blogg.

Brooke skrev 2009-10-23 22:44:42 följande:
    då kunde hon ha sagt det innan jag ändrade för jag vet inte vad jag skrev på det så jag kan ändra tillbaka
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-10-23 22:44:46 följande:
    ja stackars dig hahamen mineral smink är ju kanonbra så det kan nog vara värt pengarna!
    8 st för 199 är det dyrt?
  • Bevabus

Oj, nej det tycker jag inte är dyrt var det ögonskuggor?

mona83 skrev 2009-10-23 22:47:22 följande:
    8 st för 199 är det dyrt?
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-10-23 22:48:03 följande:
    Oj, nej det tycker jag inte är dyrt var det ögonskuggor?
    Japp, mineral ögonskuggor
  • Bevabus

buy em' 199 kr är ingenting för sånt...i affärer så kan 2-3 stycken ögonskuggor kosta så mycket...högst fyra stycken..

mona83 skrev 2009-10-23 22:49:10 följande:
    Japp, mineral ögonskuggor
Svar på tråden We are the Billie Jeans!