• valkyrie

vad ger du din katt för foder

vad ger du din katt för foder?

torr som blött.

och vad kostar det?

jag har 3 katter som äter som HÖSTAR. dom älskar allt.

jag ger dom torrfoder från lidel 2 kg påse som kostar 30 kr.
    men jag köper ca 9 påsar bärgån så det vara länge.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-24 13:57
    klömde skriva att jag inte är så nöjd med det. så vill ha tips på foder.

• Svar på tråden vad ger du din katt för foder
  • skorpionen80

Vad är lidell för något märke? Våra får Specific och Royal Canin, både blötfoder och torrfoder. Och så lite rått kött ibland, nu senast fick de kalv, men oftast blir det vanlig oxfärs.

• Stor mamma

Vi kör med Hill´s
    Blött som torrt då vi har kastrat så kör vi med den för kastrater

• valkyrie
    skorpionen80 skrev 2009-08-24 13:57:09 följande:
    Vad är lidell för något märke? Våra får Specific och Royal Canin, både blötfoder och torrfoder. Och så lite rått kött ibland, nu senast fick de kalv, men oftast blir det vanlig oxfärs.
    menar afären vet ej hur det stavas. LEDL
  • Stor mamma

Har inte lidl nått som heter coshida- fick massa negativt i en tidning när de provade olika kattfoder.

Bäst affärsfoder fick- mjau

• sandy bell

vi köper det vanliga som finns på ica. Både blöt mat och torr foder. Jag skulle vilja hitta torr foder utan grönsaker i..någon som vet om det finns?

• Virrpirr

James Wellbeloved äter mína nissar. Dyrt som satan men det som funkat bäst för oss.

• Porenn

Min katt får Bravo torrfoder.

Köper det av samma tjej som jag köper hundens färskfoder.

*jättenöjd*

• Stor mamma
    Virrpirr skrev 2009-08-24 14:01:25 följande:
    James Wellbeloved äter mína nissar. Dyrt som satan men det som funkat bäst för oss.
    Aldrig hört om, kan du länka till någon sida??

Jag körde orijen ett tag men hunden gillade det inte
  • Fru U

Blötmat är generellt sett det bästa man kan ge sina katter. Mjau är bäst (minst kolhydrater) och sen har jag för mig att Pussi är näst bäst

Vi ger Whiskas och Pussi (mjau må vara bäst men våra vägrar äta det)

Sen ger vi vår katt som har njurproblem torrfoder (k/d, tror det är hills märke). Våra yngsta katter som tyvärr vägrar äta blötmat äter Royal Canin no35

Har man överviktiga katter har man allt att vinna på att gå över till blötmat. De billigaste torrfoderna innehåller mer kolhydrater än protein och katter carnivorer, dvs de behöver först o främst kött och inte spannmål

• valkyrie
    Stor mamma skrev 2009-08-24 14:00:35 följande:
    Har inte lidl nått som heter coshida- fick massa negativt i en tidning när de provade olika kattfoder. Bäst affärsfoder fick- mjau
    jo så heter det. jaså trodde dom hade fått bäst i test. men jag vet inte. när inte jätte nöjd.
Svar på tråden vad ger du din katt för foder