• valkyrie

vad ger du din katt för foder

vad ger du din katt för foder?

torr som blött.

och vad kostar det?

jag har 3 katter som äter som HÖSTAR. dom älskar allt.

jag ger dom torrfoder från lidel 2 kg påse som kostar 30 kr.
    men jag köper ca 9 påsar bärgån så det vara länge.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-24 13:57
    klömde skriva att jag inte är så nöjd med det. så vill ha tips på foder.

• Svar på tråden vad ger du din katt för foder
  • Rigmor Mortis

Jag ger Bozita blötmat och liiiite eukanuba torrfoder till katten som kräks om magen blir tom.

• Virrpirr

Stor mamma skrev 2009-08-24 14:06:06 följande:

Aldrig hört om, kan du länka till någon sida??Jag körde orijen ett tag men hunden gillade det inte
    Vi köper vårt foder från www.foderbilen.se

Finns info här med:
    wellbeloved.se/

Är ett bra foder med ett bra innehåll och proteinhalt. Vi har en katt med magproblem och en med eksem och detta var det enda foder som funkade kanon. De fick så fina pälsar av det!
  • Stor mamma
    valkyrie skrev 2009-08-24 14:07:48 följande:
    jo så heter det. jaså trodde dom hade fått bäst i test. men jag vet inte. när inte jätte nöjd.
    Nej sämst i test, mjau fick bäst
  • Stor mamma
    valkyrie skrev 2009-08-24 14:07:48 följande:
    jo så heter det. jaså trodde dom hade fått bäst i test. men jag vet inte. när inte jätte nöjd.
    Massa negativt fick det
  • mian7373

Royal Canin "hair & skin" (torrfoder) eftersom de är semilånghåriga. Det är väldigt drygt om man jämför med torrfodret från mataffären. Då äter mina katter som hästar och tycks aldrig bli mätta. Det här fodret kostar mer men då äter de mindre. Rekommenderas.
    Har också provat Hills torrfoder några gånger och det funkar lika bra som Royal canins på mina katter...

• logg81

Jag tror katterna här får Royal Canin... För perserkatter... Jag vet inte faktiskt... inte mina katter. Mem jag har sett en friskies-påse susa förbi i skafferiet

Jag stavar inte taskigt! Min dator är faktiskt trasig!!!
  • Stor mamma
    EKJ76 skrev 2009-08-24 14:34:16 följande:
    Coshida fick bra betyg i testet (men är ingen bra mat)
    I det testet jag läste om fick det sämst betyg. Var i någon typ kvinnotidning på sjukan. Satt o bläddra, mjau fick toppenbetyg
  • Rigmor Mortis

Stor mamma skrev 2009-08-24 15:58:15 följande:

I det testet jag läste om fick det sämst betyg. Var i någon typ kvinnotidning på sjukan. Satt o bläddra, mjau fick toppenbetyg
    Ok, jag syftar på Råd & Röns test.
Svar på tråden vad ger du din katt för foder