Inlägg från: Malva05 |Visa alla inlägg
  • Malva05

Idol-2009

vackrastarflow skrev 2009-10-30 22:55:46 följande:
    Malva05 skrev 2009-10-30 22:54:23 följande: eller tvärtom, ingen blev ledsen.
    Men då borde dom ju blivit glad om det var henne dom ville ha ut...
  • Malva05
    sallybuse skrev 2009-10-30 23:33:12 följande:
    Ja man blir ju lite fundersam att Erika fick åka hem.Man kan ju undra vad folken hör med.Jag tycker ju nog att Eddie kunde åkt hem.
    Tyvär så här är det alltid, som sagt folk hör ju int utan går på helt annat, om nån är söt, har fina kläder , om dom kommer från samma ställe om nån gör nå fränt eller va juryn säger, ja de dom säger är ju lag(för många i alla fall) det sista folk tar in i va dom tycker är om personen i fråga kan sjunga..

Snart åker väl någon av de 2 populäraste ut oxå, ja för att alla röstar på Eddie och Rabih så inte dom ska åka ut (för att folk tycker dom är söta) och så glöms dom bra bort och åker ut bara därför, brukar va så varje år.
  • Malva05
    aprilsill skrev 2009-10-31 08:46:16 följande:
    Malva05 skrev 2009-10-31 08:15:05 följande: Och vad är Erika då om inte enbart söt och tråkig? Eddie kan faktiskt också sjunga, fjantigt att påstå att han inte kan sjunga. Och ja du så vitt jag vet håller alla i Dorotea på Erika, men inte sjutton tror jag att alla i Sthlm röstar på Eddie. Så om det är någon som haft fördel där så är det Erika. En tråkig artist som inte hade tillräckligt med karisma åkte ut, ja karisma är också viktigt.
    Haha vist kan han sjunga men inte, bra..
    Sen angående vilka som röstar så skrev jag bara upp olika anledningar till varför folk röstar som dom gör, som sagt Eddie får nog många röster för att han ser bra ut , som sagt alla har olika kriterier , vist tror jag de flesta i Dorotea röstade på Erika , har jag inte sagt något om.. Som sagt vissa rösta säkert på henne för att hon är söt eller annat som sag..

Tycker Eddie sjunger väldigr menlöst, ja han övertygar inte en om v han sjunger, och ja det finns fler som bör åka av olika anledningar..
  • Malva05
    aprilsill skrev 2009-10-31 09:00:54 följande:
    Malva05 skrev 2009-10-31 08:55:54 följande: Och väldigt många i den här tråden kallar Erika för just, menlös....
    Ja klart folk får tycka de, vad är ditt problem? får inte folk tycka annat än dig???
  • Malva05
    aprilsill skrev 2009-10-31 09:11:43 följande:
    Malva05 skrev 2009-10-31 09:04:49 följande: Mitt problem är ditt sätt att skriva, att det är en Självklarhet att Erika skulle ha fått stanna kvar, att alla borde fatta det. Det är mitt problem!
    Vänd på det då, stör du dig lika mycket på de omvända då att folk tycker det är en självklarhet att hon borde åka ut och att att alla borde förstå de??? eller stör du dig på de jag skrev för att just du inte tycker som jag???

Som sagt vi tycker olika , så är det bara och vi har lika stor rätt båda 2 att tycka som vi gör..
  • Malva05
    aprilsill skrev 2009-10-31 09:11:43 följande:
    Malva05 skrev 2009-10-31 09:04:49 följande: Mitt problem är ditt sätt att skriva, att det är en Självklarhet att Erika skulle ha fått stanna kvar, att alla borde fatta det. Det är mitt problem!
    Förresten om du får lista dom i vilken ordning tycker du dom borde komma från vinnare och till ven som bör åka nästa gång??
  • Malva05
    aprilsill skrev 2009-10-31 09:26:57 följande:
    Malva05 skrev 2009-10-31 09:22:58 följande: Jag "vet" att Eddie kommer åka nästa vecka även om jag inte vill det. Sen vet jag även att han inte är bäst av dom som är kvar.
    Men vem är dina favorit??? ja hur vill du att dom ska komma ??
    Jag tycker Reza, Erik, calle , Tove, Mariette ,Eddie , Rabih

(Erika hörde till 1 av mina 4 favoriter, men nu är hon ju ute ur leken)
    så nu ser min lista ut så här..
  • Malva05
    Mamsie skrev 2009-10-31 09:52:14 följande:
    [citat]
    Men guuuuuv vilken tråkig stämning det är i tråden! Vart tog den sköna stämningen vägen? Är Idol på blodigaste allvar? Är ens en internetcommunity på blodigaste allvar? Näh, fan, ta lite chips & coca cola och dunsa ner i TV-soffan. Sådärja, fram med livsglädjen så laddar vi för nästa fredag då vi hissar o dissar deltagare och Idolproduktionen och sedan lägger oss med ett leende på läpparna oavsett vem som blir kvar eller åker ut.
    [/citat

När får vi veta nästa veckas tema?? ja vart kan man smygläsa de?? eller är de först när vi får veta vilka låtar dom ska sjunga??
  • Malva05
    vackrastarflow skrev 2009-10-31 17:52:46 följande:
    våga vägra tv400!
    Ja jag tål inte en viss programledare...
Svar på tråden Idol-2009