Inlägg från: Malva05 |Visa alla inlägg
  • Malva05

Älskar denna låt (har massa minnen till den) detta är en grina låt för mig.
    Gillar han men inte riktigt lika bra som orginalet.

• Malva05
    Hallonröd skrev 2009-11-20 20:57:16 följande:
    Nej inte så bra som orginalet men han gör den bra...
    MM men han tappa lite ibland..
  • Malva05
    Hallonröd skrev 2009-11-20 21:02:36 följande:
    Faan nu grinar nästan jag...den här låten är så fin...och han gör den bra...
    här rullar nån tår
  • Malva05

Fy va duktig denna tjej är, fattat inte.. Hon lär bli nå stort, även om folk inte fattar det nu i idol så kommer hon bli stor, på nått sätt..

• Malva05
    snillis skrev 2009-11-20 21:10:03 följande:
    Idag är Reza verkligen bra - jag måste nog ändra mig om vem jag vill skall ryka idag
    Tror jag måste rösta på Reza i dag, är ingen som brukar rösta men gjorde det förra fredagen då hon fick hänga löst
  • Malva05
    snillis skrev 2009-11-20 21:25:37 följande:
    Det går ju verkligen inte att gissa vem som får åka hem idag.
    På aftonbladet låt Mariette och Reza sist, brukar stämma , men ja det är ju tidigt på kvällen ännu..
  • Malva05
    Analoga skrev 2009-11-20 21:31:46 följande:
    Då blir du nog tyvärr besviken för Erik lär inte ryka Jag känner mig rätt säker på att Reza el Mariette åker ikväll.
    Då får Mariette ryka
  • Malva05
    Hallonröd skrev 2009-11-20 21:38:41 följande:
    Det är väl dreads...? Ja inte är det lätt att hålla sådana rena..vete sjutton hur man gör..
    tänk va dom ska lukta illa om /när dom blir blöta
  • Malva05
    PixL skrev 2009-11-20 21:57:39 följande:
    Diskmedel är väldigt bra men jag är rädd att det ska fräta i mina stackars ögon...
    Ja man måste väl ha ett schampo som torkar ut håret, just för att det inte ska lukta och mögla och allt vad jag inbillar mig att de ska gör

Fast det kan ju inte va bra för håret i sig med dessa korvar
  • Malva05
    rödnos skrev 2009-11-21 15:43:20 följande:
    yep, reza har ett helt eget sound och är en röst man kommer känna igen utan att se hennes ansikte. Begåvad var ordet!
    Kan bara hålla med, som jag skrivit tidigare, tror hon kommer bli nå stort, för talang har hon då se det räcker och blir över.
    Hoppas man kommer få höra mer av henne..
Svar på tråden Idol-2009