Inlägg från: Malva05 |Visa alla inlägg
  • Malva05

Idol-2009

Haha Erika sitter säkert (nu är jag nöjd)

• Malva05
    vackrastarflow skrev 2009-10-23 22:33:53 följande:
    det blir nog Nicklas och Reza
    Inte Reza, hon har ju bara gjort 1 sämre framträdande (tyvär är ju folk som dom är)
  • Malva05

Hoppas eddie åker för då åker nog nicklas nästa gång, på så vis blir vi av med 2 sämre idoler

• Malva05
    Tiro skrev 2009-10-23 22:45:55 följande:
    Ä för helvete. Hur f-n kan det bli Eddie?!! Han tillhörde ju de bästa i kväll. Såg på Herr Bagge att han blev sjukt förvånad. Ut med pågasplingen
    Men inte är han bra bara för att han gjorde detta framträdande "bra " (bättre i mitt tycke)
  • Malva05

Ett problem i mitt tycke gällande Mariette är att fast hon sjunger olika låtar så låter allt lika dant= otroligt tråkigt, ja ho sjunger ju på samma sätt oavstää om hon sjunger en lugn låst som en snabb rockig låt... Gillar inte men , vist hon är duktig men passar inte in i Idol, låt henne göra det hon är bra på och låt dom som gillar de lyssna på henne..

• Malva05
    GossipGirl skrev 2009-10-24 11:10:59 följande:
    Jag håller med er i att Mariette var så grymt bra i början men att hon nu inte känns lika kul... Jag har inte henne riktigt som en favorit längre tyvärr... Vinna tror jag inte att hon gör iaf... Det gör nog Erik eller Tove. ALLA utom Rabih kan få vinna!
    Hoppas inte Tove , för hon låter och rör sig oxå lika dant oavsätt låt
  • Malva05

Errik kommer det nog gå bra för, ja han är duktig och han är ju rätt charmig och jag tror han tilltalar ung som gammal..
    Sen om han är rätta vinnaren vet jag inte (kanske kanske inte)

• Malva05
    GossipGirl skrev 2009-10-24 20:02:31 följande:
    Va?! Man VILL väl att den man gillar ska vinna... :S Förstår inte riktigt hur du tänkte...
    Tror hon syfta på att det oftast går bättre för dom som kommer 2 och 3a i idol.. Ja och dom får ju göra mer sitt eget, vinnaren blir ju rätt styrd..
  • Malva05
    tuuticki skrev 2009-10-25 18:09:23 följande:
    Tycker Mariette är riktigt cool, det blir bara snyggare och snyggare, hennes stil är så schysst! Dessutom sjunger hon bäst av alla, möjligtvis kommer väl Erik i närheten. Och lyssnar man på Juryn förstår man att även IRL låter hon bäst av alla. Det är min åsikt! Vet att alla inte delar den, men jag har nog mest rätt
    Nej nej nej , du är helt ute och cyklar
    Vist hon är duktig men är övertygad att idol är inte rätt forum för henne, dels för att hon har sin färdiga stil (och klarar inte alla olika stilar dom har i idol) för va hon än gör för låt så låter det ju samma = inge bra , även fast hon i sig är en färdig artist...

Så ja nu vet du hur det ligger till, vill ju inte att du ska cykla ut i diket och göra illa dig
  • Malva05

Haha såg på aftonbladet vilka låtar idolerna skulle framföra och vet inte vad jag ska tro, rädd att flertalet ska floppa men vem vet kanske dom överraskar en och gör det hela riktigt bra...

Svar på tråden Idol-2009