Inlägg från: Malva05 |Visa alla inlägg
  • Malva05

Idol-2009

Nu ska bara Rabih , Nicklas och Eddie åka så att den riktiga tävlingen kan börja, sen som finalister bör Erika och Reza stå eventuelt Erik, för dom är personer som har (Det) ja som en artist ska ha, dom kan sjunga och röra på sig och dom klarar flera sorters schangrar vilket jag tycker är viktigt..

Dom andra är oxå bra men dom är så enkelspåriga (känns )som att dom bara klarar sin sorts musik, och ja då tycker jag dom ska få göra de, och det är inte det idol går ut på..

Ja nu är ju detta bara början så kanske får jag äta upp detta sen för ännu kan ju saker hända

• Malva05

Inte riktigt rätt fick du det.. (är lite osäker på plats 1 och 2 dom kan kanske få byta plats med varandra) men det får tiden utvisa..

1,Reza
    2,Erika
    3, Erik
    4, Tove, Calle och Mariette

tuuticki skrev 2009-10-18 16:33:59 följande:
    1. Mariette, 2 Erik, 3 Reza 4.Tove Resten kan faktiskt åka tillsammans nästa vecka! Oj, det lät lite kaxig men gillar ingen av de andra,
  • Malva05

Snart fredag och då hoppas jag att antingen Nicklas , Eddie eller Rabih får åka hem och så tar vi , de andra 2 veckorna som kommer , för ja dom är långt i från i klass med dom andra...

• Malva05
    Mrs K skrev 2009-10-21 15:46:19 följande:
    Håller med. Jag börjar helst med Rabih. Tycker han skulle ha åkt för länge sedan. (Carl Chapal och Moa borde ha varit med i "startelvan".)
    Ja dessa 3 platsar ju inte in med dom andra.

sen måste jag säga att vist Mariette och calle är superduktiga men tycker inte dom passar in i idol, tycker dom ska få göra det dom är bra på och inte styras som det blir i idol...

Mina favoriter är Reza , Erika och Erik, Tove vet jag inte riktigt va jag tycker om , som sagt duktig som bara den men gillar inte hur hon rör sig men ,hon kanske överaskar oss..
  • Malva05

Tycker Erika varit bäst idag , fattar inte vad juryn håller på med.
    Ger kritik till dom som är bra och berömmer och lovordar sånna som faktis inte gör allt för bra framträdanden, vist Erika har saker att bli bättre på med men tycker hon klarat flertalet låtar bättre än många..
    Anser inte att man kan hylla någon bara för att dom gör ett bra framträdandet.

• Malva05

va har hon på sig, tycker inte idolerna är så bra klädda i år..
    okay vissa saker får dom till men vad är detta hon ser ju ut som en tant

• Malva05

Gillar oxå Reza men idag var hon faktis inte bäst (som hon brukar)
    Hoppas bara hon får va kvar..

• Malva05
    GossipGirl skrev 2009-10-23 22:10:37 följande:
    Nej nej, nej, inte Erika... Hon får INTE åka ut... :S Rabih kan åka ut tycker jag!
    Vill inte heller att erika ska åka finns flera andra som bör åka före henne..
  • Malva05
    GossipGirl skrev 2009-10-23 22:18:13 följande:
    Precis, som Rabih och Nicklas tex... Malva05 skrev 2009-10-23 22:17:21 följande:
    Jo don tv och även Eddie till och med Tove även fast jag gillat henne men tycker mindre och mindre om henne för varje avsnitt.

Sen kan alla göra bättre och sämre uppträdande men tycker man ska se till helheten och se hur dom klarar allt över lag, som sagt tycker en som klara alla stilar medelmåttigt är bättre än en som klarar 1 stil superbra och dom andra dåligt...
Svar på tråden Idol-2009