Inlägg från: Malva05 |Visa alla inlägg
  • Malva05

Idol-2009

Är inte mariette ovanligt dålig?? ja hon brukar ju va bra (åtminstone bättre än så här) är lite besviken gillar annars låten.

• Malva05
    hmcc skrev 2009-11-07 19:36:49 följande:
    Hexx skrev 2009-11-07 12:42:00 följande: Nästa vecka sitter hon och Eddie...OM ingen annan skulle göra bort sig totalt. Jag vill se Reza och Erik i final
    Vill oxå se Reza och Erik i final
  • Malva05
    tuuticki skrev 2009-11-13 09:09:48 följande:
    Hahaha tittade just på klipp från genrepen, alla ni som irriterat er på "mariettes hand" och bara älskat Tove, kolla repet!! Tove har kopierat mariettes hanrörelser!!! Så kul, Jag älskar hela Maariettes kroppspråk, får lite av en "Jack Sparrow" känsla , men så mesigt när Tove apar efter, hoppas hon tar bort det i kväll!!
    Stör mig både på toves och marietts vevande, tror calle oxå har börjat (måste va väldigt smittsamt) Ska heja på Erik och Reza i kväll
  • Malva05
    Eisa skrev 2009-11-13 20:30:54 följande:
    hoppas på dem i final
    Hoppas jag med.. hoppas hoppas
  • Malva05

tove rör sig ju alltid på samma sätt , gilla inte henne riktigt, fast hon är duktig..

• Malva05

Bra fast tycker inte ansiktet , ger uttryck för känslan i låten var samma med Erik, fast det låter rätt bra.. (förutom nyss) några toner.

• Malva05
    udda3 skrev 2009-11-19 16:57:58 följande:
    vem tror ni åker i morgon? och vem vill ni ska åka? jag var sjukt nöjd när Eddie åkte förra veckan, och hoppas på att Reza åker ut i morgon. men jag tror, tyvärr att Calle kanske ryker, mot min vilja
    Hoppas inte på Reza, är ingen som brukar rösta men förra gången rösta jag faktis på henne...
    Tycker tror och hoppas på att antingen meriette,calle eller tove åker i morgon men vet ju att åtminstone 2 av den lär sitta säkert

Längtar till i morgon kväll...
  • Malva05

ovanligt dåligt för att va Erik men det kanske är för att jag inte gillar låten..

Svar på tråden Idol-2009