-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
vad gott!Lantani skrev 2009-09-24 19:46:54 följande:Nu ska jag göra lite popcorn, sen väntar IDOL
-
åh jag som gillar Sadie i massor, synd att hon missade musiken...
-
Nu är jag här och sonen sover. så de första man hör är jätte dåligt.
-
vilka ögon.
-
Varför får vissa flera chanser trots att de är "sämst idag" medan andra åker ut direkt om de så bara missar en enda ton?
-
Reagerade oxå på det!Silverkatten06 skrev 2009-09-24 20:17:04 följande:Varför får vissa flera chanser trots att de är "sämst idag" medan andra åker ut direkt om de så bara missar en enda ton? -
För att vissa har imponerat tidigareSilverkatten06 skrev 2009-09-24 20:17:04 följande:Varför får vissa flera chanser trots att de är "sämst idag" medan andra åker ut direkt om de så bara missar en enda ton?
-
Skitskumt. Jag fattar inte heller vad de ser i henne.Vadå "utstålning"? Hon ser ut som en skrämd hjort i strålkastarljuset och sjunger inge vidare heller.. Tycker de gör konstiga bedömningar ibland eller så låter det annorlunda på plats, vad vet jag?Gardinstång skrev 2009-09-24 20:17:51 följande:Reagerade oxå på det! -
Men hon har väl aldrig imponerat? Alldaglig röst, nervös uppsyn, ingen stjärna i sikte där inte...Eisa skrev 2009-09-24 20:19:22 följande:För att vissa har imponerat tidigare -
Nu är jag här =o)
Inget vidare bra idag!