• Svar på tråden Idol-2009
  • Loup Garou
    Gardinstång skrev 2009-09-23 21:17:38 följande:
    Vad sägs om Jihde? Ingen risk att han åker ut
    *s* Å i mitt tycke e han helt okej att titta på =oP
    Liam vår sötnöt ~2009-07-14~ 10 dagar innan beräknat
  • Lördagkväll
    Gardinstång skrev 2009-09-23 21:17:38 följande:
    Vad sägs om Jihde? Ingen risk att han åker ut
    neeej inte jidhe,.
  • kimsi
    vackrastarflow skrev 2009-09-23 21:19:52 följande:
    hon gick vidare
    Gjorde hon det.

För jag såg aldrig att de ropade upp henne nu när de bad folk kliva fram och jag skymtade henne inte heller när de visade alla som repade inför solouppträdandet. Men bra, då vet jag att hon är kvar i alla fall.
  • MassiiMotoo

Någon som vet om ha killen som eplade gitarr vid audition, som aldrig en s fick en bedöming utan han fick en guldbiljett medans han sjöng och gick ut, vad hette han? är han kvar?

• Lantani
    MassiiMotoo skrev 2009-09-23 22:43:19 följande:
    Någon som vet om ha killen som eplade gitarr vid audition, som aldrig en s fick en bedöming utan han fick en guldbiljett medans han sjöng och gick ut, vad hette han? är han kvar?
    Calle är kvar ja
  • MassiiMotoo
    Lantani skrev 2009-09-23 22:50:40 följande:
    Calle är kvar ja
    pheewww tack!! har missat honom tycker jag
  • vackrastarflow
    Lantani skrev 2009-09-23 22:50:40 följande:
    Calle är kvar ja
    åh är det HAN som är Calle! nu är jag också med
  • Lantani
    vackrastarflow skrev 2009-09-24 08:30:06 följande:
    åh är det HAN som är Calle! nu är jag också med
    Haha
  • Pyff

Jag är lite irriterad på tv4 faktiskt............vissa personer får jättemycket TV-tid medans andra inte syns alls Blir ju orättvist i sista omgången när folket ska rösta ju. Folk lär ju vara mer benägna att rösta på tex Pjotr som fått massa tid i rutan än på Patrik tex som inte synts överhuvudtaget under uttagningarna!

• Loup Garou
    Pyff skrev 2009-09-24 17:18:38 följande:
    Jag är lite irriterad på tv4 faktiskt............vissa personer får jättemycket TV-tid medans andra inte syns alls Blir ju orättvist i sista omgången när folket ska rösta ju. Folk lär ju vara mer benägna att rösta på tex Pjotr som fått massa tid i rutan än på Patrik tex som inte synts överhuvudtaget under uttagningarna!
    Det irriterar jag mig också på! Det är inget vidare rättvist!
    Liam vår sötnöt ~2009-07-14~ 10 dagar innan beräknat